Aggodalom a nővéremért

Tisztelt Hölgyem, Uram! A nővérem évek óta pszichiátriai kezelés alatt áll.Súlyos depressziót, szorongást állapítottak meg nála.Rengeteg féle gyógyszert kapott már, de egyik sem segít, jelenleg is a teljes összeomlás szélén áll. Az öszes párkapcsolata tönkrement, barátságai szintén.Néha teljesen kiakad, hisztériás rohama van és többször felvetette az öngyilkosság lehetőségét.Egyetemet végzett tanárnő.nagyon aggódom érte, és nem hiszem el, hogy nem lehet semmit tenni, hanem néznünk kell, hogy teljesen tönkre megy, hiába jár pszichológushoz és szedi a gyógyszereket. Az a kérdésem, hogyan tudnánk segíteni rajta? Hová vigyük, kihez, milyen kezelésre? Nagyon várom válaszukat, remélem tudnak ötletet adni, mert már nem tudjuk, mit tegyünk.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Kalóczkai Andrea válasza a pszichés probléma témában

Kedves Kérdező! Nehéz igy tanácsot adni, hogy nem ismerem a beteg állapotát, és a tüneteket pontosan. Több helyre lehet fordulni. A Thalassa ház (neten talál útmutatást) például egy megfelelő terápiás hely lehet, de tudom javasolni a Tündérhegyi Nappali Kórházat is. Ahogy leveléből kiveszem súlyosabbak a tünetek ezért javaslom olyan terápiás helyek kipróbálását, ahol kórházi, és pszichiátriai háttér is van. A kezelés biztosan hosszú, türelem kell hozzá.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. február 08., 15:41; Megválaszolva: 2012. február 10., 14:12
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
Mi a bajom?
Jó napot! Az lenne a problémám, hogy a fejemben a tarkómnál folyton nyomás érzésem van. Illetve ha ülök vagy fekszek folyton az az érzésem van...
AUTIZMUSRÓL
tisztelt Szakértő!! Van egy 16 hónapos fiú unokám és egy éves kora óta figyeljük a viselkedését. A szülők aggódnak hogy nem autista e? Voltunk...
Skizofrénia tünete ez?
Tiszteletem! Nem sürgős kérdés. Év elején voltam rokkantsági felülvizsgálaton akkor több mindent néztek. Az egyik amikor kis kalapáccsal...
Mirtazapin Sandoz csökkentés
Tisztelt Doktornő! Segítségét szeretném kérni gyógyszeremmel kapcsolatban. Evészavarom lassan 15 éve áll fenn, 7 éve kerültem olyan helyzetbe...
Rémálom az életem mit tegyek ?
26.éves ember vagyok van 2.gyönyörű gyermekem, Az életem Szerelmével 15.éves korom óta együtt vagyunk ,sokat szenvedtünk együtt mindig a...