• Potencia zavar - magas vérnyomás

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Férjemnek magas a vérnyomása.a következő gyógyszereket szedi: nebilet 5mg, dalnessa 8mg/10mg, koleszterinre rosuvastatin teva 20mg, de utóbbit nem szedi sajnos mindennap, ill.milurit 300-as, mert magas lett a húgysav az utolsó vérvételnél, a köszvény maga nem jött ki rajta.Viszont kb.2 hónapja merevedési problémái vannak, és a férjem azt mondja hogy szerinte a gyógyszerek mellékhatásaitól, Én kicsit utána olvastam és szerintem a magas vérnyomásával függ össze, ill. hanem nagyobb a baj, mint gondolnám. túlsúlyos is 175 cm magas és 121 kg. el fogom vinni kardiológushoz ismét, de nem tudom meggyőzni hogy a két dolog összefügg. Önök szerint?

        Dr. Árki Ildikó válasza a potenciazavar témában

        Tisztelt Kérdező! Lehetséges, hogy a magas vérnyomásra szedett gyógyszereinek a mellékhatása. ARB típusú vérnyomáscsökkentőre váltás lehetősége megfontolandó. A tervezett kardiológiai vizsgálaton kívül javaslom az urológiai vizsgálatot.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Árki Ildikó
        Rovatvezető, WEBBeteg vezető orvos szakértő Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Árki Ildikó

        Kérdés: 2013. szeptember 29., 17:21; Megválaszolva: 2013. szeptember 29., 20:00

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        T. Doktorúr/Doktornõ! Partneremmel egészen január vévgéig intenzīv nemi életet éltünk, akár napi több alkalommal is, merevedési problémáim sosem voltak. A múlt hónapban egy hörgõgyulladáson és egy vállízületi gyulladáson estem át,...
        Egy fél éve kb merevedési zavarral szenvedek. Voltam urulógusnál, semmi problémát nem talált. Aggódom, hogy mi lehet a probléma, mert már hosszú párkapcsolatban élek és a barátnőmet is zavarja. Az urológus írt ki gyógyszert, amelyet...
        Tisztelt Doktor úr! Partnerem 75 éves, sportos, de szívbeteg. Utóbbi időben merevedési problémája van, ami őt / és nem engem/ nagyon zavarja. Segédeszközön gondolkodik, én semmiféle potencia növelő "gyógyszert" nem engedek neki beszedni....
        Kb.1 hónapja kezdődött ez nálam.. 24 éves férfi vagyok. A párommal kb. fél éve vagyunk együtt. Nagyon kevesett vagyunk együtt, munkánk miatt csak hétvégén. A szexel eddig nem volt gond. Az elején meg párszor, mert ritkán vagyunk együtt...
        Tisztelt Doktornő / Úr! Korábban egyetlen alkalommal előfordult merevedési zavarom. Áprilisban lett új kapcsolatom, és már azzal indítottam, hogy sildenafilt kezdtem szedni, hogy a legjobb formámat nyújtsam. A probléma az, hogy ha serkentő...
        Tisztelt föorvosûr. kerdesem a következö lenne.22éves vagyok.2éve vagyok kezelt hypertonias.nehêz fizikai munkát végzek, egyedük êlek albêrletben.hétvêgén iš dolgozok.nehéz csaladi hátterem van..merevedêsi zavarral küszködök.sexuális...
        Tisztelt Doktor Úr! 25 éves, férfi beteg vagyok. Közel féléve szenvedek erekciós diszfuncióban, továbbá többször ellenőriztettem a hormonszintjeimet az utóbbi időben, melyek közül némelyik rosszabb értéket mutatott a kívántnál. Noha...
        Tisztelt doktor úr! 22 éves vagyok. Dohányzok. Lassan két éve napi szinten maszturbálok, van, hogy naponta 2-3 szor is. Már eközben sem érek el teljes merevedést. Nemrégiben jöttem össze életemben először egy lánnyal, aki bár csodálatos,...
        Tisztelt Doktornő.Kérdésem, hogy 67 évesen természetes-e, az hogy nemi vágyam van és ejakuációm is, de merevedésem nincs? Előre köszönöm a válaszát.
        Tilsztelt Dr.Úr/Nő! Aggasztanak dolgok a nemi életemmel kapcsolatban.Van egy barátom két éve vagyunk együtt. Eleinte nem ment a sex mert mikor merevedése volt és felhúzta volna az óvszert elélvezett. Második ilyen alkalom után elment orvoshoz...