Hugyúti panaszok mit tegyek?

Jó estét kívánok! 1 hete veszítettem el a szüzességemet. Hiba volt, de nem védekeztünk. Több napig véreztem utána. (A nőgyógyász sem tudta megmondani, hogy menstruáció-e, de sérülést nem talált.), De akkor még nem jöhetett volna meg a menstruációm. Kaptam Ergam cseppet, amitől borzasztóan fájt a hasam. A vérzés barna folyásba váltott át. A hüvelyem azóta is fáj, pisiléskor annyira csípett, égetett, hogy sírtam mikor pisilni kellett. Már jobb, de még mindig rossz. Tegnap vettem be Monular port. Nagyon bíztam benne, hogy reggelre jól leszek, de nem. A, derekamnál elkezdett már este fájni a vesém mindkét oldalon egyfolytában fáj, néha pedig belenyilal. A hüvelyem se jó még mindig, viszket is már és egyfolytába olyan, mintha pisilnem kéne. Nem tudom mit csináljak, de borzalmas, hogy egy hete ez megy. És eléggé félek, amiatt, hogy most a vesém miért fájhat. A nőgyógyász azt mondta akkor menjek vissza ha a vérzés nem múlna el., De most kéne megjönnie is vagy most a gyógyszertol ki fog maradni? Illetve a Monular porbol vehetek be mégegyet ha eltelt 24 ora? Mert elvileg 3 napig fejti ki hatását, de nem erzem. És mit csináljak, hogy ne fájjon a vesémnél? Kérem segítsen valami tanáccsal. Előre is köszönöm.

Dr. Farkas Ágnes válasza hüvelygyulladás témában

Kedves Hölgyem! Ilyen esetekben mindenképen kontrollvizsgálatra van szükség, hiszen egy hüvelygyulladás is nagyon könnyen okoz hasonló panaszokat. A húgyuti panaszokat is külön ki kell vizsgálni, vizeletvizsgálat és lehet, hogy tenyésztéses vizsgálatra is sor kerül. A Monural port felesleges 2x bevenni, helyette megfelelő antibiotikumra lenne szuksege. A vérzés miatt nem kell izgulni, az is lehet, hogy egy lappangó hüvelygyulladás miatt alakult ki rendellenes időben. Olyan kórokozó nincs, ami egy nap alatt ennyi súlyos panaszt okoz, azonban ha Önnek volt egy régebb óta fennálló gyulladása, aki eddig nem okozott panaszokat, irritacio hatására fellobbanhatott a panasz. Remélem alaposan kivizsgálják, és célzott kezeléssel megszűnik a panasza. Üdv: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát.
Megválaszolva: 2018. november 02.

Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek

Elocom krém
Kedves Doktornő! Húgycsőfájdalomra az urológusom Elocom krémet írt fel, azt mondta napi egyszer este kenjem be a húgycsőnyílás körül., Amikor elkezdtem, az...
Barna ovulációs folyás antibiotikumtól
Tisztelt Doktor Úr! Kérdésem a hüvelyváladék problémájára/megváltozására irányul, az eddigi évek során (7év alatt) ilyen panaszt nem tapasztaltam. Utolsó...
Gardasil-9 hpv elleni oltás / teherbe...
Kedves Doktor úr! 23 éves nő vagyok. 2024. január 8-án kaptam meg a Gardasil-9 nevű hpv elleni védőoltás első adagját. A második adagot március 8-án, utolsó...
Multiplex myoma
Tisztelt Doktor Úr! 49 éves nő vagyok. Panaszmentesen, általam teljesen véletlenül tapintott kismedencei képlet miatt fordultam orvoshoz. Vérzészavarom,...
Hashimoto és Betadine
Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Gombás-bakteriális fertőzésre, gyulladásra Betadine hüvelykúpot kaptam, de Hashimoto-m van, amire ugyan nem kell gyógyszert...
NA HPV pozitivitás
Kedves Doktor Úr! Szeretném a tanácsát kérni, hogy van e további teendőm, illetve kell e aggódnom egészségügyi szempontból, ha a 2 évvel ezelőtt végeztetett...