Nolicin mellékhatása

Három napig szedte a feleségem húgyúti fertőzésre a Nolicint. Fülzúgás és egyensúlyzavar lépett fel nála. Több mint egy hete abbahagyta de a tünetek nem múltak el. Lehet vmiféle maradandó idegrendszeri károsodás? Mi a teendő? Tisztelettel Buzogány Károly

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Fehér Gergely válasza szédülés témában

Kedves Kérdező!

Néhány mondat alapján nehéz érdemben bármit is nyilatkozni. Célszerű lenne első körben a háziorvossal egyeztetni, a fentiek alapján maximum találgatni tudnék.

Üdvözlettel:

Dr. Fehér Gergely

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Fehér Gergely
Dr. Fehér Gergely Neurológus, vaszkularis neurológus (agyérbeteg-specialista)
Kérdés: 2021. október 23., 17:40; Megválaszolva: 2021. október 23., 21:31
Kérdések és válaszok: Neurológiai betegségek
A koponya MR vizsgálata
Tisztelt Doktor úr! Őszinte, laikus nyelven is érthető véleményére lennék kíváncsi az alábbi lelettel kapcsolatban, és a lehetséges...
Mri lelet kiértékelése
Kedves Doktor Úr! Fejfájás,ájulásszerű érzés, zsibbadás a végtagokban, rossz közérzet,hányinger rosszullét közben, ezekkel a panaszokkal...
Látásvesztés, ájulás határáig.
Kedves Doktor Úr! 4-5 évvel ezelőtt, egy fülkristály elmozdulás miatti szédülés kivizsgálásánál, volt egy MRI vizsgálatom, ahol fény derült 4...
Szputnyik vakcina
Kedves Doktor Ur! 1 ev utan ujra elojott a BPPV a mult penteken. Azota is eleg rosszul vagyok. Hanyas szedules es minden ami ezzel jar. A jovoheten kapnam a...