• Hónapok óta tartó izomrángás

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Dr. Árki Ildikó, Segítségét/tanácsát szeretném kérni egy érdekes helyzetben. Kínába való utazásom előtt megelőző védőoltásokat kértem Hepatitis A és B illetve Tetanusz ellen. Két alkalommal történt az oltás, az első után csak kis hőemelkedést tapasztaltam, viszont a második után másnapra elég nagy izomgörcsöt tapasztaltam a bal talpamban. Felhívtam az oltást végző orvost, hogy megkérdezzem ez lehet-e az oltás mellékhatása, azt a választ kaptam hogy nem. A megyei ÁNTSZ központot is felhívtam és ott is azt mondták, hogy ez nem jellemző oltástól, habár ki nem zárhatják azért mert ilyen mellékhatást nem jeleztek még. Ezután elmentem a körzeti orvosomhoz, aki magnéziumot és izomlazítót írt fel. Azok beszedése után lényegesen javultak a tünetek, de koránt sem múltak el. Mostanra, 4 hónappal az oltás után még mindig napi szinten jelentkezik kisebb izomrángás a lábfejemben és az ujjakban. Amit megfigyeltem magamon, hogy mindig csak a bal lábamban van, a vádliban is érzek egy fajta nehezen leírható kellemetlen érzést gyakran. A bal térdhajlatom belső oldalán ki tudok tapintani több kis gombócot egyenes vonalban a lábszártól a comb irányába, míg a jobb oldali térdhajlatom teljesen sima, normális. Ultrahanggal vizsgálták azóta az érrendszerem, ott nem találtak hibát, csak annyit mondott az orvos, hogy a vénák kicsit tágultabbak, de visszérnek nem mondaná őket. Kérdésem az lenne önhöz, hogy ez vajon lehet-e az oltás mellékhatása vagy csak egy véletlen egybeesés? Illetve értelemszerűen, hogy mire gyanakodjak, mi lehet a gond? Mi legyen a következő lépés a panaszaim orvoslására? Köszönettel, István

        Dr. Árki Ildikó válasza a izomrángás témában

        Tisztelt Kérdező! Ilyenfajta oltási mellékhatásról még nem hallottam. Miután azt írja, az ereket már megvizsgálták, ezért neurológiai szakorvosi vizsgálat javasolható. Mielőbbi panaszmentességet kívánok.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Árki Ildikó
        Rovatvezető, WEBBeteg vezető orvos szakértő Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Árki Ildikó

        Kérdés: 2019. június 19., 20:37; Megválaszolva: 2019. június 22., 22:25

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktor/nő, 3 éve Atípusos arcfájdalommal és migrénnel élek. Tegretol 400 mg-ot szedek az arcfájàsomra 1,5-es adagban. A migrénre Triptagram 50mg-ot, de csak ha fáj a fejem. Olyan kérdésem lenne hogy a Tegretol mennyire hat ki a szexuàlis...
        Tisztelt Dr Nő/Úr ! Kb egy éve, semmilyen előjel, betegség stb. nélkül, hirtelen beleszagoltam a levegőbe és egy meghatározatlan szagot éreztem. Ez a szag nem köthető semmihez, nem tudom megmondani minek a szaga, nem csípős, nem büdös, nem...
        Jó napot kívánok! Fél évvel ezelőtt volt egy epilepszia rohamom,a munkahelyről vittek a kórházba.Neurologia vizsgálat normális eredményt mutatott, viszont a háziorvos Tegretol CR 200 mg gyógyszert írt föl. A roham előtt szedtem nyugtatót...
        Üdvözlöm! Azért kerestem fel most, ugyanis korábban, egész pontosan most pénteken lesz 2 hete, hogy nagyon megfájdult a fejem. Első sorban migrénes fejfájásra gyanakodtam. Ugyanúgy erős hányingerrel, hányással és szédüléssel kísérte....
        Jónapot! Szeretném megkérdezni mi a bajom lehet. Szeptemberben volt egy pánik szerű rohamom azóta szédülök remeg a kezem lábam homályosan látok vannak naook amikor jobb de vannak napok amikor nagyon rosszak. Ez mi lehet pánikbetegség? Mert...
        Kedves Doktornő, Segítsen értelmezni az alábbi diagnózist: “MRI koponya natív vizsgálat: 2019-11-04 Eredmény A koponya MR, MRA vizsgálatot nativan axialis FLAIR FS, T2, diffusio súlyozott, haemogradiens, coronalis T2, sagittalis T1 mérésekkel...
        Kedves Főorvosasszony! Neuronitis vestibularisom, vagyis egyensúlyozóideg-gyulladásom volt. 4 hete kezdődött, váratlan forgó szédüléssel és hányással. 5 napig kórházban kezeltek. Már sokkal jobban vagyok, de még mindig szédülök egy...
        Tisztelt Doktornő! Pár napja kérdeztem Öntől agyrázkódás témában. Nagyon Köszönöm szépen a segítségét! Írta, hogyha nem javulnak a tünetek akkor forduljak orvoshoz. A napokban azt figyeltem meg, hogy nagyon érzékeny vagyok a fényekre,...
        Üdvözlöm. Két és fél hónapja elkezdett rángatózni a jobb oldalt alul a szemem, ezért elkezdtem szedni magnéziumot. Több mint egy hét után úgy tünt már nem csinálja olyan gyakran, ezért abba hagytam a szedését. Újra kialakult pár napra,...
        Jó napot! Ma kaptam meg a koponya CT eredményem! Amiben ez volt írva: A bal oldalon az oldalkamra cella mediája mellett a postkontrasztos vizsgálati soron egy hajszálvékony kb 12mm hosszú hyperdenz, kontraszthalmozó sáv látható. Ér, rendellenes...