Gipsz alatt!

T. Cím! Térdműtétem volt, majd január 14-én veszik le a gipszet 5 hét után. Eleinte nem votl semmi problémám a gipsszel. Mostanában nagyon viszket az egész lábam, de kifejezetten a műtét helyénél. Azt értem, hogy most már kezd levedleni a bőröm. Az viszont nagyon izgat, hogy nem is a térdem fáj, hanem maga a seb. Minden egyes lépésnél úgy érzem, hogy dörzsöli a gipsz. Félek, hogy esetleg begyullad a seb. Úgy vettem észre, hogy a lábam vékonyodik. Tehát a gipsz lötyög a lábamon. Mintha lejjebb csúszott volna. Lehet, hogy azért dörzsöli a térdemet?! Az a kérdésem, hogy mit lehet tenni? Esetleg minimalizáljam a mozgást? Közben pedig terhelni is kellene?! Válaszát előre is köszönöm:

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bogdán Aurél válasza gipsz témában

Ha tényleg lötyögőssé vált a gipsz, akkor elképzelhető, hogy dörzsöli a sebet és annak környékét. A mozgást nem szabad mérsékelni, mert az a későbbiekben még hátráltathatja a teljes mozgástartomány elérését. Amit tehet menjen vissza mihamarabb kezelőorvosához, aki látva a gipszet el tudja dönteni, hogy le kell-e cserélni, vagy csak igazítani kell rajta.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. december 29., 12:08; Megválaszolva: 2011. január 01., 14:43
Kérdések és válaszok: Mozgásszervi megbetegedések
Szíveskedjen a röntgen leletet...
Tisztelt Doktornő! A nyaki lordosis elsimult, enyhe balra convex scoliosis. A C.V.-C.VII. csigolyák functionalis blokkot alkotnak, a csigolyák...
Térd alján fájdalom hosszú ideje
Tisztelt Doktornő! 1 év 3 hónapja megcsúsztam egy márványlapon és ráestem a térdemre, az adott pont azóta is fáj mikor lefelé megyek lépcsőn....
Térdízületi gyulladás
Üdvözlöm Kedves Doktornő! Túlerőltetés, sport miatti térdfájdalmaim, hátul a térdhajlatban érzett merevség, fájdalom miatt elmentem ízületi...
Terápia javaslat
Tisztelt Doktornő! Panaszaim a következők: - gyakori, nagyon erős derékfájások - mindkét lábam(főleg a bal) fájdalmasan zsibbad - nagyon erős...
Mit lehet tenni? Mit szedjen?
Tisztelt Dr. - nő! 3hete fáj a lapockám alatt a hátam, kisugárzik a váll a, karba.Aludni, ülni nem tudok nagyon, mert akkor erősödik a nyilaló...