Hirdetés
      • lábszár-fájdalom

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Szakértő!

        A lábszáram, a térdemmel bezárólag (a csontom) gyakran erősen fáj. A háziorvosom nem törődik vele. Hallottam idős emberektől, hogy ez az érszűkület miatt van. De azt is hallottam, hogy csontritkulástól.

        Van egy nagyon meleg, vastag, kötött harisnyám. Ha ezt éjjelre felveszem (este annyira fáj, hogy nem tudok elaludni), az jó érzés.

        67 éves nő vagyok, 170cm, 68kg. Van csntritkulásom (-2, 2 és -3, 1 közötti értékek) és magas a koleszterinem (6, 5), a HDL pedig 1, 90. Még az alk.foszfatázom magas: 324
        (Egyébként a bilirubin total 36, 4, de ez mindig magas, pedig nem vagyok sárga. Epekővel volt tele az epehólyagom 36 éve, megoperáltak. Semmilyen gyógyszert nem szedek.)
        Azt szeretném megtudni, hogy miért fájhat a lábam? Mik a tünetei az érszűkületnek?
        A választ előre is köszönöm.
        Tisztelettel
        Csipkebokor

         

        WEBBeteg szakértő válasza a lábfájdalom, csontritkulás témában

        Tisztelt Kérdező!

        A lábfájdalom lehet érszűkület jele is, de egyéb betegségek is állhatnak a háttérben. Ha jól tapinthatóak az alsó végtagi erek, akkor érszűkület nem valószínű. Mivel magas a koleszterinszintje, nagyobb az érszűkület kialakulásának a rizikója. Vénás keringési zavar, perifériás idegbántalom miatt is fájhat a lába. Kérje háziorvosa segítségét, hogy ezeket az alapvető dolgokat vizsgálja meg a lábán, és ezt követően elsőként milyen szakrendeléshez forduljon!   

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2010-03-06 20:08:25; Megválaszolva: 2010. március 06., 20:08

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr.nő! Én már egyszer szedtem ezt az un. HYAL JOINT kapszulát. Ahol szoktam vásárolni az a gyógyszertár megszünt.Elkezdtem szedni egy másik hasonló gyógyhatásu készitményt, de úgy vettem észre a fent említett HYAL JOINT termék...
        Kedves Doktor Úr! Évek óta szedek gyógyszert magas (vagyis inkább ingadozó) vérnyomásomra, ennek ellenére többször tapasztalok indokolatlan kiugrásokat. Az össze-vissza gyógyszerezésnek nem vagyok híve, szeretném megtalálni inkább az okát...
        Jó Estét. Hocza Viktor vagyok,30 éves,Egerben élek. Gerinc ferdülésem,és lúdtalpam van(használok cipőben betétet). Az utóbbi időben elkezdett fájni a derekam.Azt gondoltam hogy,csak megterheltem hirtelen(Szakács vagyok,sok a nehéz fizikai...
        Kedves Doktornő! Kérdésem az lenne, hogy fájdalmam van a ágyék részenél és a láb külső részére bele nyilaló fájdalom lép fel sétálás közben előre hajolásnál gyengül, ülésnél meg elmúlik. Jobb oldali has külsöbb része felé is...
        Kedves Dr NŐ!Hátránya végetkeszült 2 oldali gerinc röntgen.A következő van a leleten,kérem értelmezze!A hátizsákos kb 10 fokos balra convex scoliosis látható enyhe jobbra convex lumbális kompenzációval. A hát kifozis megtartott ,a lumbális...
        Tisztelt Doktornő! 74 éves édesapámnál egy éve jelentkezett először fájdalom a jobb karjában, könyöktől csuklóig. A fájdalom ma már szinte állandó, a könyöknél a legerősebb, jellemzően az alkar oldalán, a nagyujj vonalában húzódik....
        Jó napot az mrvizsgálaton ezt a diagnogist kaptam. Klinikum/kérdés: Az anamnézisben jobb oldalra sugárzó derék fájdalom szerepel. Az ágyéki gerinc MRI vizsgálatát végeztük el a SIEMENS MAGNETOM AERA 1.5 T TMRI berendezésenT1, T2 súlyozott...
        2013 ban műtöttek boka porc pótlással. Nèhány èvre rá ismèt visszatèrtek a fájdalmaim. Èles elviselhetetlen a fájdalom. Csináltatt MRI vizsgálatot.Szeretnèk vèlemenyt kèrni,hogy mi lehet a panasz,mitől fáj ennyire. Az...
        Tisztelt Doktornő! A tegnapi napon fájdalmat kezdtem el érezni az egyik nyaki csigolyám környékén. Nem tudom, hogy lehet-e kezdődő nyaki gerincsérv, vagy hasonló, mert eszembe jutott, hogy sajnos eddig rengeteget néztem lehajtott fejjel a...
        Dr. Holnapy Gergely adjunktus úrnak Tisztelt Adjunktus Úr ! Évtizedek óta talpbetétet hordok. Múlt év szeptemberében új , másféle ( Dakar tehermentesítő funkcionális ) lúdtalpbetétet vásároltam a helyi ortopéd szakorvos által javasolt...