Magas vérnyomás

Tisztelt Doktornő! Vérnyomás problémával fordulnék Önhöz. 32 éves vagyok 16 éves korom óta magasvérnyomás beteg. Ezalatt idő alatt több gyógyszert kipróbáltam, amelyek csak bizonyos ideig voltak hatékonyak pl. Betaloc, Concor, Concor Amlo, Nebivep, Bihart, Valsartan+Bisoprolol, Lercaton plusz, legjobb ezek közül talán a Valsartan+ Bisoprolol összeállítás volt, bár gyógyszerrel is a vérnyomásom sosem a 120/80-as értékhez volt közelebb, hanem inkább a 135-140-hez. Mostanában azt vettem észre, hogyha nyugalomban vagyok minimum 10 percet, akkor a vérnyomás értékem közel normális 125-135 közötti, de bármilyen kevés,nem megerőltető mozgás után rögtön mérve 150 hez közeli értéket mérhetek, legyen az akár csak 10 méter séta, néhány perc után nyugalomban normalizálodik. Kérdésem, hogy, mennyire normális,hogy ilyen kevés megterheléstől ennyire megemelkedik a vérnyomás

Dr. Molnár Dóra válasza magas vérnyomás témában

Kedves Kérdező! Valóban nem megfelelő reakció, ha nagyon kis terheléstől megemelkedik a vérnyomás. Az Ön által említett kombináció szerintem is teljesen jó lehet, de pontos vélemény vizsgálat nélkül nem mondható. Üdvözlettel.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát.
Megválaszolva: 2022. december 10.

Kérdések és válaszok: Magas vérnyomás (Hipertónia)

Vérnyomás csökkentés hogyan?
Tisztelt Doktor nő! Magas vérnyomásra évek óta szedem: Rawell 1,5 1x Nebovilol 5 1x Irabel 300 1x A héten voltam alkalmasságin magas volt a vérnyomásom...
Magas vérnyomás , gyógyszer elhagyása
Tisztelt Doktornő! 1 éve kb diagnosztizáltak magas vérnyomást nálam! Teljes labor tökéletes , terheléses ekg átlag feletti, hasi UH tökéletes! Valsartan 80...
Melyik az erősebb béta blokkoló? melyik...
Tisztelt Weborvos! Tisztelt dr. Nő/Úr! azt szeretném kérdezni, hogy a Nebivolol vagy Lokren az erősebb pulzuscsökkentő? melyik hat jobban a vérnyomásra? hány...
Magasvérnyomás és fehérállományi laesio
Tisztelt Doktornő! 34 éves, sportoló, úgy gondolom, hogy egészségesen élő, nem dohányzó férfi vagyok. 2013 óta szedek Bisoprolol 5mg tablettából egy felet...
Vérnyomáscsökkentő váltás
Tisztelt Doktornő! Az alábbakkal kapcsolatban kérném tanácsát: 7 hónapja kezdődő magasvérnyomásra 2 mg vidotint szedek, 3 honapja COVID-os lettem mely...
Szédülés,hányinger, tarkófájdalom
Tisztelt Doktornő! Pár napja gyógyfürdőzés közben a szaunázást és a hidegzuhanyt váltogattam párszor egymás után. Erős tarkófájdalmat, fülzúgást, hányingert...