Mellkasi fájdalom

Tisztelt Doktornő! Kèt nappal ezelőtt gyògyfürdőzès közben váltogattam a hideg zuhanyt ès a szaunát pár alkalommal ami után fülzúgást ,tarkófájdalmat ,hányingert ès erőteljes szèdülèst tapasztaltam. Másnap reggel mellkasi fájdalomra ès szèdülèsre èbredtem. Napközben folytatódott a szèdülès ès egy kisebb lépcsőzèstől is kifulladtam annak ellenère,hogy rendszeresen edzek. A vèrnyomásom egyszer mèrtem: 141/96 P: 72. A mai nap a szèdülès már enyhébb, a vèrnyomásom is rendezettebb (136/68 P: 65) . A mellkasom azonban továbbra is fáj,kicsit már a hátam is ès enyhe hányingert èrzek. Mozgás után szintèn kimerülök ès a levegőt is nehèzkesebben veszem. Az lenne a kèrdèsem,hogy aggódnom kell-e a tünetek miatt vagy ezek a dolgok pár nap után rendeződnek? Szükséges-e kardiológiai vizsgálat vagy ez csak a helytelen szaunázásom ideiglenes következmènye? Mit tehetek annak èrdekèben,hogy a tüneteim enyhüljenek/elmúljanak? Válaszát előre is köszönöm.

Dr. Molnár Dóra válasza szauna után rossz közérzet témában

Kedves Kérdező! Ha nem javulnak a tünetek, vagy esetleg romlanának mindenképpen forduljon orvoshoz minél hamarabb.

Ha megszűnnek a panaszok, akkor is érdemes egy általános kivizsgálást végezni.

Üdvözlettel: Dr. Molnár Dóra

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2021. augusztus 26., 13:28; Megválaszolva: 2021. augusztus 28., 21:21
Kérdések és válaszok: Magas vérnyomás (Hipertónia)
Magas vérnyomás helyre jön szülés...
Kedves Doktornő! Négy hónapja szültem, már terhesség előtt kB tíz éve vérnyomáscsökkentőt szedtem coviogalt 10 mg napi egy szem, aztán terhesen...
Vérnyomáscsökkentő gyógyszer...
Üdv! 4 éve szedek vérnyomáscsökkentő gyógyszer Tenox 5MG és Irbesartan 150MG! 3 éve Tachycardia állapitottak meg kontrollon amire Nebibeta 5MG kell...
Vérnyomás magas
Tavaly és tavaly előtt is voltam kardiológián, tavaly előtt azért, mert az okosórám szerint alvás közben van hogy 35 ös a pulzusom -egyébként a...
Covercard gyógyszerek mellékhatásai
Tisztelt Doktor Nő! Édesanyámnak (59 éves) kb. 4 hete kezdődött egy magas vérnyomásos krízise. Hozzáteszem, hogy sajnos egy kezeletlen...
Kockázatos?
Tisztelt Doktor Nő! 43 éves férfi vagyok kezelt beállított magas vérnyomással. Babát szeretnénk és a merevedésemmel néha gondok...