• VÉRNYOMÁSCSÖKKENTŐ ELHAGYÁSA

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktornő! Folytatván a mai napon már megküldött levelemet, szóval most 14:00 óra van, és a coverex as 5 mg-ból reggel vettem be kb. 1/10-et és most már kicsit szédülök és belső remegésem is erősödött, vagy csak a szédülés miatt van. Szóval visszatérve a kérdésemre, hogy Ön szerint ez a belső remegés, ami lehet hogy a szédüléstől van, amíg nem távozik véglegesen a szervezetemből a gyógyszer, addig enyhe szédülés és belső remegést fogok érezni? De kérdezem hogy hány napig. Illetve éjszaka nem mindig érzem ezt a belső remegést, csak nappal, az is erősödve kb. 12 után. Lehet hogy a nyakam addigra megfájdul a sok szédülés miatt, és ezért erősödik. Sajnos senki nem tudta nekem konkrétan megmondani, hogy mi lesz akkor ha elhagyom a gyógyszert, milyen tüneteket tapasztalhatok, ezért kérdezem Öntől és bízom benne hogy kielégítő választ fogok kapni. Nagyon várom a válaszát. Üdvözlettel: egy 45 éves nő

        Dr. Molnár Dóra válasza a kezelés témában

        Kedves Kérdező, alkalmazási előírás szerint sem tördelhető ilyen kis részre a gyógyszer, azt gondolom, hogy ennek elhagyása -tekintettel az okozott panaszra- valóban megfontolandó. Nem várok állapotrosszabbodást gyógyszer nélkül a leírtak alapján, de vérnyomás megemelkedhet kissé. Mindenképpen menjen vissza a kezelőorvoshoz, és beszélje meg a további teendőket. Javasolt napi 2 L (koffein- és alkoholmentes) folyadék elfogyasztására is, erről ne feledkezzen meg. Jobbulást kívánok! Tisztelettel: Dr. Molnár Dóra, kardiológus

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Molnár Dóra
        Kardiológus, belgyógyász Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Molnár Dóra

        Kérdés: 2018. január 25., 14:08; Megválaszolva: 2018. január 25., 16:37

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Évtizedek óta fennálló magas vérnyomás miatt gyógyszert szedek, ami többnyire megoldotta a problémámat. Három hónapja a reggeli fejfájás és magas vérnyomás gyógyszer hatására sem változott, ezért több gyógyszert kaptam. Lehet-e ezeket...
        Tisztelt Doktornő! Két éven belül már a második alkalommal fordul elő, hogy vérnyomáscsökkentő gyógyszerek szedése mellett hirtelen megugrik a vérnyomásom. Tegnapi napon is enyhe szédülésre ébredtem, ami nem jellemző rám, ezért...
        Tisztelt Dr Nő Vérnyomásom 135/ 95 mérek belvárosban buszt vezetek. Alkalmasságin évente 150/100 ra emelkedik.Munka után du 140/95 mérek. Kipihent állapotba 2-3 szabadnap után 130/89 mérek. Most házi orvostól kaptam értágító gyógyszert...
        Üdvözlöm Doktornő! Már váltottunk néhány levelet, de most volna még Önhöz kérdésem. Ha valakinél BKH-t (bal kamrai hipertrófiát) állapítanak meg, az szedheti reggel a Portiron HCT 100/12,5mg, ill. este az Amlodipin 5mg gyógyszereket? Mert...
        Üdvözlöm Doktornő! Egyszer már írtam Önnek, de most egy másik probléma miatt kérném segítségét, mert tanácstalan vagyok. (A helyi kórházi szakrendelésen nem igazán segítőkészek az orvosok sajnos, hamar "kivágják" az embert, a...
        Üdvözlöm Doktornő! Szeretnék Öntől kérdezni, mert eléggé aggódom. Először is megemlítem, hogy szüleim szív-érrendszeri betegségben haltak meg. Anyám szívelégtelenségben, álmában 53 évesen, apám pedig vese eredetű keringés...
        Tisztelt Doktornő! Egy olyan problémám lenne, hogy Cardura és Tamloset gyógyszer szedése mellett is 150/60 és 140/50 a vérnyomásom átlagban. Két problémát fedeztünk még fel vele kapcsolatban, amik veszélyesnek mutatkoznak: -A szisztolés és...
        Tisztelt Doktornő! Azzal a kéréssel fordulok Önhöz, hogy szükségem lenne egy kis információra. Édesanyámmal már kifizettünk egy welness hetet, de akkor még nem tudtuk ,hogy magas vérnyomásos. A vérnyomása kezelés nélkül 160/90 190/100 is...
        Tisztelt Doktornő/Doktor úr! 24 órás vérnyomásmérés átlaga 140/73 lett. Korábban, 5 éven keresztül versenyszerűen sportoló (motocross), de 3 éve abszolút mozgásszegény életmódot folytató (172cm 77kg-os sportos testalkatú) fiatalember...
        Kedves Doktor Úr.3 hete szültem császár metszéssel. Terhesség vége felé gond volt a vernyomasommal 140-160 között volt /90 a pulzusom 100 korul .voltam orvosi ügyeleten,belém nyomtak egy gyógyszert és haza küldtek. Utána még 2-3 szor fordult...