Decaris 150mg mellékhatás

Legyen szíves választ adni arra, hogy, ha a Decaris 150mg tbl bevétele után 3 héttel jelentkezett mellékhatás a 14 éves lányomnál: 8 napig tartó fejfájás (vizsgálatkor már nem fájt) a koponya jobb oldali részére lokalizálódóan és rövid távú memóriazavar- mit kell tennem? Voltunk Neurológusnál: Babintski tünet nem egyértelmű a beteg "nagyon csiklandós", Natív koponya CT neg, a kontrasztanyag beadását elutasította a lányom, nagyon megijedt, így további eredményünk nincs, de megyünk EEG-re is. Tanácsként bő folyadékbevitelt+ 2x 1 Magne B6 szedését javasolták és türelmet, pár hét alatt a tünetek elmúlnak. Valóban megnyugodhatok? Mi okoz és miért neurológiai tüneteket és mikor szűnik meg? Köszönöm válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bessenyei Mónika válasza fejfájás témában

Kedves Kérdező!

Nagy valószínűséggel a gyógyszer mellékhatása volt, ez átmeneti, nem okoz maradandó károsodást. Nagy valószínűséggel a 150 mg nagy dózis volt, ezért jelentkeztek a mellékhatások.

A tünetek 1-2 hét alatt megszűnnek, hacsak nem ijedős a lánya és akkor már a szorongás miatt fog fájni a feje, hogy mi okozhatta a fejfájását. Nyugtassa meg, hogy semmi maradandó tünete nem lesz ettől.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. február 24., 16:39; Megválaszolva: 2011. február 27., 18:28
Kérdések és válaszok: Gyermekgyógyászati betegségek
Csomók lágyék hajlatban
Kedves doktornő! Kislányom 6 éves és pár napja felfedeztem nála lágyékhajlatban 3 borsónyi méretű csomót . Ami nem tudom hogy eddig ott volt e de...
Covid után influenza védőoltás
Üdvözlöm Kedves Doktornő! Érdeklődnék, hogy egy egy napos enyhe lefolyású covid fertőzés után 12 nappal, megkaphatja e a kisfiam a 4 komponensű...
Bekakilás /tejallergia?
Tiszelt Doktor Úr! Fiammal (6 éves lesz) nyáron voltunk kórházban fulladás miatt, asztmát állapítottak meg nála. kontrollon végeztek nála...
C vitamin gyereknek
Kedves Doktor Nő/Doktor Úr! 6 éves kisfiam lassan egy éve napi 500 mg C vitamint kap a gyerekorvosunk javaslatára. A kérdésem az lenne, hogy nem...
Nyirokcsomó duzzanat gyerekeknél
Üdvözlöm. 3 gyermekes , (túlzottan) aggodó édesanya vagyok. A legkisebb gyermekem 2 éves kisfiú.kb 1 éve felfedeztem a tarkója fölött egymás...