• Hólyagos nyelv

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktor úr/nő 15 éves lányomnak több mint 3 hete hasmenése valamint visszatero bal oldali hasi fájdalma van. Először sumetrolint.szedett. Labornál.csak triglicerid érték volt magas. Hasi új negatív. Szeklet vizsgálat.eredmenye folyamatban. 1 hete kapott újabb gyógyszereket. Klion Pantoprazol Fromilid uno. Hasmenése nagyjából rendeződött. Bal.oldali hasi fájdalma néha visszatér. Reggelente. Hanyingere van főleg a gyógyszerek beszedése után. Valamint.tegnap óta hólyagos a nyelve sebes a szája. Kezeloorvosunk jövő hét közepéig nem érhető el. Kérdeznem hogy ezt miokozhatja. Esetleg gyógyszer mellékhatása lehet? Abbahagyja a gyógyszereit vagy szedje tovább? Mi.lehet a probléma még mindig? Nyelvéről fotó csatolva. Köszönöm válaszát ZSANETT

        Dr. Balogh Andrea válasza a hólyagos nyelv témában

        Kedves Kérdező! A hólyagos nyelvet (sajnos a képet nem látom) okozhatják a gyógyszerek, de egy újabb fertőzés tünete is lehet. Adjon gyermekének probiotikumot mindenképpen pl. a Protexin Balance-t 2x1 kapszulával illetve Anaftin géllel lehet kenni a nyelvét, száját. Mindent fertőtlenítsenek el amire a gyermek nyála rákerül, mert fertőző lehet. Tisztelettel: Dr. Balogh Andrea gyermekorvos

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2019. október 11., 19:13; Megválaszolva: 2019. október 22., 07:53

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor úr /Doktornő! Bőrgombára egy alkalommal használtam Canesten plus krémet a lábamon. Jelenleg 4 hónapos babámat szoptatom.Nem vettem figyelembe, hogy ennek a krémnek nem ugyanaz a hatóanyaga, mint a canestennek, és úgy gondoltam...
        Kedves válaszadó! A kérdésem az lenne, hogy a párommal mivel fiatalok vagyunk így 1-2 alkalommal party drogot fogyasztottunk. Mennyi időt várjunk a tisztulással mielőtt babatervezésbe fognánk? Előre is köszönöm.
        Tisztelt Doktornő! 10 éves kislányommal kapcsolatban szeretném a segítségét kérni, soha nem volt vékony testalkatú, azonban mindig egyre jobban hízik, és sajnos ez már a bőrén is látszik. (Az interneten sajnos már minden rosszat olvastam,...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Pár napja lányom nagyon sírt, vizeletürítéskor.(4éves) Panaszkodott, hogy csíp neki. Így elvittük a gyerekorvoshoz, vizeletvizsgálatott csináltatott. Azóta nem panaszkodik. Csak ritkán hogy csíp neki, azt is inkább...
        Tisztelt Doktornő!!! Lányom egy hete éjszaka és reggel szédül felkelés után ! És faj a hasa ! Refluxa is szokott lenni arra kap savlekötöt! De éjszaka is felkelt hogy forog a szoba ! Válaszát köszönöm tisztelettel Beáta
        Kedves Doktornő! Nemrég írtam önnek a kisfiamról, aki 3,5 éves, és nystagmussal született. Köszönöm akkori megnyugtató válaszát. Szemdörzsölés, és semmi egyéb panasza, ami miatt aggódtam most nincs, viszont észrevettem, hogy reggel...
        Jó napot kívánok! A kisfiam tenyerén néhány napja kis hólyagok jöttek ki, nem zavarta, nem fájt és nem viszketett, de mára már kisebesedet és viszketni is elkezdett. Tanácsot szeretnék kérni hogy mitől lehet és mi a teendő ebben a...
        Üdv!Kisfiam májusban lesz 4 éves. Egy-két hónapja minden elalvás után kb fél-1 órával olyan szinten kiizzad a kis feje, hogy szabályosan csavarni lehetne a hajából a vizet, a párna is nagyon vizes lesz. A teste többi része viszont szinte...
        Tisztelt Webbeteg, Kisfiam 14 hónapos, 7 hónapos koráig kapott anyatejet. Azóta tápszert, 2 éves korától tejitalt kap. Hetek óta száraz piros foltok vannak a testén, először csak azt hittem bőrszárazság, így elkezdtem kenni bepanthen...
        Tisztelt Doktornô/ Doktor Úr! Kisfiam a héten lesz fél éves. 3 hónapja küzdünk a tejfehérje allergia okozta véres széklettel. Anyatejes, tápszert nem kap. Voltunk hasi UH-n, vérvételen, volt széklettenyésztés is, nem volt eltérés. Eleinte...