Hüvelygyűrű abbahagyása utáni tünetek

Tisztelt Doktor Úr! 2, 5 évig használtam Nuvaring hüvelygyűrűt, amelyet idén június óta abbahagytam. Ezt követően nagy mértékű haspuffadást és teltségérzetet tapasztalok magamon, ami már ébredésnél jelen van és a nap folyamán egyre erősödik, estére már a reggel még megfelelő ruházat elviselhetetlenül szorít! Tapasztalatom szerint a teljes ciklus alatt jelen van. Hízást nem tapasztaltam magamon sehol, viszont a hason állandósult ez a növekedés, amely feszítő kellemetlen! Szeretném megtudni, hogy ez általános jelenség-e a hüvelygyűrű abbahagyásával? Lehet ellene tenni? Elmúlik esetleg idővel? Nagyon köszönöm a választ előre is! obertauern

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza hüvelygyűrű témában

A hüvelygyűrű elhagyása nem szokott ilyen panaszokat okozni.

Keressen fel szakorvost, ez inkább a gyulladásra jellemző panasz.Gyógyszeres kezelésre lehet szükség.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. augusztus 29., 08:40; Megválaszolva: 2012. augusztus 30., 18:42
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Első hüvelygyűrű felhelyezést...
Kedves Dr. Nő, A hónapban először használtam hüvelygyűrűt és előtte sem használtam soha hormonális fogamzásgátlókat. A menstruációm 7-ik...
Fogamzásgátlásról......
Tisztelt Dr.Úr! Azt szeretném kérdezni, hogy 35 éves vagyok egy gyermekem van aki már 13 éves és nem szeretnék több gyermeket, hogy hurkot vagy...
Fogamzásgátló gyűrű kivétele...
Párommal fogamzásgátló gyűrűs módszert alkalmazunk. Kérdésem annyi lenne, hogy a gyűrű kivétel órája előtt mennyi idővel lehet utoljára...
Nuvaring fogamzásgátló...
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Már 8 hónapja Nuvaring hüvelygyűrűt használok, és jelenleg olyan problémám van, hogy most telt le az egy hetes...
Nuvaring elhelyezkedése, használata
Kedves Doktor Úr/Nő! Pár napja kezdtem el a hüvelygyűrű használatát. Az orvosi utasításnak megfelelően a menstruáció 1. napján tettem fel a...