Izomláz szerű érzés és puffadás

T. Doktor úr! Gyomor bypass műtött vagyok. Tavaly volt epe műtétem. 60kg fogyás után jó a vérképem. Az epe műtét után kezdtem puffadni és kb 4 hónapja izomláz szerű érzés van a felső hasi részén. A puffadás szinte mindentől van. Kivétel hús zöldség. Október elejétől a nyakamon kiütések vannak. Tudna segíteni mi lehet a bajom? Üdvözlettel: Mónika

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Plósz János válasza haspuffadás témában

A műtétek utáni állapot okozhatja az izomláz-szerű tünetet. A puffadásnak számos oka lehet: laktóz intolerancia, lisztérzékenység, az epehólyag eltávolítás okozta emésztési tavar, vékonybél bakterialis kontamináció... ennek kiderítésére gastroent. kivizsgálás szükséges.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. április 25., 16:47; Megválaszolva: 2020. április 27., 14:49
Kérdések és válaszok: Emésztőrendszeri megbetegedések
Fájdalom a jobb felhasban
Kedves Doktor Úr! Refluxos vagyok, folyamatosan szedem a Nexiumot, emellett is vannak eróziók, de ezzel jól vagyok, nélküle gyomorvérzés volt. H...
Savcsökkentő szedése
Tisztelt Doktor úr! Az 1 hónnappal ezelőtti gyomortükrözés után az orvos 2X40mg Esomeprazol Actavis szedését írta fel. 3 hét után a...
Székletürítési problémák...
Tisztelt Doktor Nő / Úr! Édesapám egészsége ügyében írok, mivel egy hónapja gondok vannak a székletével, és a jelenlegi járványügyi...
Epekő bontás
Tisztelt Dr. úr! Az lenne a kérdésem, hogy próbálkozok az epeköveim bontásával Ga..met epesav szedésével. Ugyanakkor olvastam, hogy a fekete retek...
Baba gyógyszer mellett
Kedves Dr Úr! A férjemmel babát szeretnénk, viszont neki imuran gyógyszert kell szednie colitis ulcerose miatt. A gyógyszer miatt le kell mondanunk a...