Metoprolol, Pantoprazol Snadoz, L-Thyroxin

Üdv! Mit okozhat a Metoprolol Túlada golása és az L-thyroxiné meg a Pantorpazol Sandozé külön-külön vagy egyben?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza a mérgezés témában

A metoprolol túladagolása: lassú vagy szabálytalan pulzusszám, légszomj, bokaduzzanat, szívverés érzése a mellkasban, szédülés, ájulás, mellkasi fájdalom, hideg bőr, gyenge pulzus, zavartság, nyugtalanság, szívmegállás, nyomásérzés a légutakban, részleges vagy teljes tudatvesztés/kóma, hányinger, hányás, a bőr szederjessége (kékes elszíneződés). Az L-Thyroxin túladagolása: görcsök, szívritmuszavarok, szívelégtelenség, kóma, halál A pantoprazol túladagolása: Verejtékezés fokozott Jelentős izzadás a bőrön Szájszárazság érzése Fejfájás Átmeneti homályos látás Heves szívdobogás érzése Izomfájdalom nyugalomban (Változó, vagy nem jellemző izomra lokalizáltan) Mentális és viselkedészavarok Aluszékonyság A több szer együttes túladagolása esetén a tünetek kiszámíthatatlan kombinációban jelentkezhetnek.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. augusztus 16., 19:59; Megválaszolva: 2010. augusztus 17., 11:58
Kérdések és válaszok: Egyéb
allergia vagy más
Tisztelt Doktornő! Nov. közepe óta a fő problémám,hogy az orrom bedugul a mellkasomon át a gyomromig. Az orrdugulás kb 50 százalékos, a gyomrom...
Bizsergés végtagokban
Tisztelt Szakértők! Az alábbi problémával kapcsolatban szeretnék segítséget kérni: Több mint egy hete kezdődött, először talpzsibbadással...
Van-e teendőm a köv. vérkép...
Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Készíttettem egy vérképet, mert az utóbbi időben fáradékonyabb vagyok a szokásosnál. Elküldöm Önnek a leletet, és...
Beütöttem a fejem
Kedves Doktornő! 6 nappal ezelőtt lehajoltam, hogy levegyem a cipőm majd elfelejtettem, hogy felettem van a bojler/kazán és így lendületből...