Tüdő Ct Eredmény

Tisztelt Doktornő! Édesanyám 17 éve Autoimmun beteg (Reumatid Arthitis) ...számtalan gyógyszert kapott az évek folyamán,a Medrol az végig kiréste és mai napig is szedi. Februárban derült ki, hogy porc korong sérve is van, ami aktív állapotban volt (Fájdalmas) diclofenac,lidocain infuziot kapott rá, és medrol injekciót,a gyógyszerek mellé.... Pár héttel ez előtt kellemetlen szájszag miatt ment el orvoshoz, ahol egy nagy labort kért a házi orvos, amiben véletlenül Cea értéket is néztek, ami meg volt emelkedve 6,5 helyett, 7,9 lett. Az lenne a kérdésünk, hogy okozhatja e a sok izületti gyulladás a megemelkedést, vagy esetleg valamilyen gyógyszer? Amiket szednie kell gyógyszerek: Medrol,Salazopyryn,optirize, rawel,pantoprazol,sirdalud,dorote,diclofenac,prenessa,nebilet,astrix,milgamma neuro Válaszát előre is köszönjük:)

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szanyi Andrea válasza CEA témában

Kedves Kérdező!

A CEA egy úgynevezett tumor marker, de enyhe emelkedése más betegségekben is előfordulhat.

A CEA értékét a rheumatoid arthritis emelheti. Az esetleges további vizsgálatokat illetve a CEA kontrollját beszélje meg kezelőorvosával.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2021. május 10., 18:49; Megválaszolva: 2021. május 11., 21:04
Kérdések és válaszok: Egyéb
Pszihés viszketés
Kedves Doktor/nő! Utóbbi időben sajnos egyszer-egyszer antibiotikumot kellett szednem. Illetve allergia gyógyszert. Sajnos bármelyiket szedtem be -...
Járvány és vakcina
Tisztelt Hölgyem/Uram! Kérdésem komplex jellegű. Azt szeretném kérdezni, hogy mennyire lehetünk bátrak az oltás után. Édesanyám idős, sajnos sok...
Zsibbad mindkét lábam, mi lehet az...
Tisztelt Doktorúr / Doktornő, az elmúlt fél-1 évben jelentősen legyengültem, demens apukámat ápoltam otthon. Alig tudtam enni, jóformán állandó...
Vèrkèpem elemzese
Tisztelt doktor Úr/Nő Olyan problèmával fordulnèk Önhöz, hogy a decemberi vèrkèpem sem volt a legjobb, de most mèg rosszabb lett. Az interneten azt...