Covercard okozhat-e ilyen problémát

Tisztelt doktot úr! Covercadrd-ot szedek magas vérnyomásra.Közel egy éve megállapították, hogy laktóz érzékeny vagyok, egyre nehezebben tolerálom még a laktózmentes termékeket is ezért kerülöm öket, mégis hasmenésem van. (néha nyákos) Meg szeretném kérdezni okzhatja-e ezt a Covercard, mert olvastam, hogy laktózt tartalmaz. Köszönöm válaszát.

Dr. Plósz János válasza laktóz témában

A tablettában lévő laktóz mennyisége kicsi, nem szabadna panaszt okoznia, de érdemes lehet megpróbálni lecserélni laktózt nem tartalmazó termékre (ha szűnik a panasz, akkor már ennyi laktózt sem bír el, de ez nagyon ritkán fordul elő) .

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. január 21., 12:25; Megválaszolva: 2016. január 21., 12:28
Kérdések és válaszok: Egyéb
Mellkas, mellszúrás, összetett...
Üdvözlöm! Az utóbbi években több sajátos problémával is szembe kellett és kell néznem, de sajnos a legtöbb esetben tanácstalanul, válaszok...
Majomhimlő
Igaz-e, hogy aki még kapott fekete himlő elleni védőoltást ("tüzes karcolás"-nak hívtuk gyerekkoromban) , az védett a majomhimlővel szemben? Egyszer...
Ortopédiai probléma vagy...
Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Ülőmunkát végzek, de egy nap sokszor felállok és sétálok. Kb. egy hete elkezdett fájni a jobb oldali...
Borda menti fájdalom mindkét oldalon?
Kedves Doktornő/Doktorúr, 24 éves fiú vagyok. Koronavírus fertőzésem volt 4 hónapja. 3 oltással rendelkeztem, nem viselt meg nagyon-nagyon, de...
Égési sérülés utáni duzzanat...
Tisztelt Doktornő/Doktorúr! 4 nappal ezelőtt a férjem a bal alsó lábszárán kb. 1,5-2 tenyérnyi helyen, a bokája fölött első-másodfokú égési...