Lüktetés a borda alatt

Tisztelt Doktornő! Olyan problémám van, hogy 2 napja folyamatos lüktetés érzek a bal oldalamon a borda alatt. Olyan érzés, mint amikor izomrángás van, csak nem igazán múlik el. Ha fekszem, ha ülök akkor is érzem. Fájdalmat nem érzek, csak megijedtem, hogy esetleg a szívem vagy a tüdőm miatt van. Érdemes ezzel a panasszal orvoshoz fordulni? Ma el szerettem volna menni, csak attól félek, hogy tüdőembólia gyanúval a kórházban fognak.. Mitől lehet ez a panasz? Köszönöm válaszát előre is. Tisztelettel: Vera

Legfrissebb cikkek a témában
    Nincs találat!

Dr. Szanyi Andrea válasza lüktetés témában

Kedves Kérdező!

Vizsgálat nélkül nem tudok konkrét véleményt adni. Kérdés, hogy érte-e bármilyen sérülés, nem ütötte-e be magát, esetleg a bőrön látszik-e valamilyen elváltozás, szaporább-e a szívverése, esetleg nem szedte a Lokrent. Javasolnám, hogy keresse fel háziorvosát. Szeretném végül megjegyezni, hogy a tüdőemboliának mások a tünetei.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. január 11., 13:15; Megválaszolva: 2016. január 14., 19:52
Kérdések és válaszok: Egyéb
Hasi idegrángás
Tisztelt DoktorNő/Úr! A problémám a következő, evéstől eltérően has/gyomor tájékon való lüktetést, idegrángást érzek, nem voltam még...
Lüktetés a felsö szemhéjnál!
Kedves Doktornö! kb 2 hete lüktetést érzek a szemhélyamnál! olyan érzés mint amikor erösen ver a pulzusom csak a szememnél! néha megfigyelem a...
Mi a lüktetés oka?
Tisztelt Doktor Nő/ Úr! A barátnőm jó pár éve kezelt cukor beteg, - a veséje is igen érzékeny, gyakoriak a "felfázások" Nála- most egy furcsa...
Lép hiányából fakadó eljárás
Tisztelt WEBBeteg! 10 éve hogy egy baleset következménye képpen el kellett távolítani a lépem. A lép szerepet vállal az elhalt vörösvvérsejtek...
Herpesz vírus (vérvétel)
Tisztelt Doktornő! Most vetettel le a vért a herpeszvírusra, 2022. áprilisában. Azért vetettem le, mert ha valamilyen stressz, "idegesség" ér...