Antibiotikum utáni nyálkás széklet 21 hetes terhesen

Tisztelt Doktornő! 21 heted terhes vagyok.Egy héttel ezelőtt zinnat kúrát kellett csinálnom 7 napig arcüreggyulladás miatt. A kezelés alatt szedtem normafloret de mikor befejeztem akkor abbahagytam.Kedden este kemény székletem volt nyálkával amit én enyhén véresnek láttam. (piros volt benne) Aztán éjszaka is mikor wcre mentem folyamatosan nyálka ürült csak..hasmenés nem volt csak pont olyan mint mondjuk beöntésnél mikor már a végén nem ürül szeklet csak ilyen vmi.Szerdán még a rendes székletem mellett jött a nyálka..csüt.pedig most már nem volt szinte széklet csak ilyen nyálka amiben én neha pirosas vmit láttam. Csüt.de kezdtem el bevenni széntablettát és lactive plust vettem a normaflore mellé.Diétázni is probaltam h almát ettem, meg sos ropit és sokat ittam. A háziorvosom széklettenyesztést kért és nagyon megijesztett azzal h ha vért is láttam a nyákban akkor menjek gasztroenterologushoz, de mire a tenyésztés megjön is hosszú idő..s idöpontot is csak kb.2 hét múlvára tzdok szerezni egy gasztroenterologushoz.Ez veszélyezteti a babámat? Aggódnom kellene? A székletemmel eddig annyi gond volt csakh inkább szorulásom volt es ettöl egy 4 hónapja mütött végbel repedésem volt.De semmi más bajom nem volt.Viszont az antibiotikumtól már máskor is lett hasmenésem.. Nagyon köszönöm a válaszát! B.Hajni

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szigeti Nóra válasza nyálkás széklet, terhesen antibiotikum témában

Kedves Kérdező!

Nagy valószínűséggel az antibiotikum szedéséhez társul a hasmenés, mivel a gyógyszer károsította a normál bélflórát. Mindenben jól járnak el, és a széklet tenyésztés is megfelelő.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. szeptember 24., 18:21; Megválaszolva: 2015. szeptember 25., 11:25
Kérdések és válaszok: Egyéb
Nyálkás a székletem mitől lehet?
Tisztelt Doktornő! Az a problémám, hogy a székletem nyálkás de semmi vér nincs benne csak napok óta van benne ez a nyálka és szorulásom is van...
nyálka a székletben
Kedves Doktornő! Kislányomnak 2 hétig ment a hasa, doktornőnkkel többször is beszéltünk telefonon, mire rájöttünk, hogy a hátsó 3 rágófoga...
Labor eredmény véleményezése
Tisztelttel kérem az alábbi labor eredmények alapján szíves véleményüket. Különösképpen a csökkent vörösvértest szám miatt szeretném...
Oltási dilemma
Tisztelt Doktor/Doktornő! Már 12éve 1-es típusú inzulinos cukorbeteg vagyok (3X6-8E Novorapid,14E Tresiba) , emellett van enyhe mitralis prolapsusom és...
Pszihés viszketés
Kedves Doktor/nő! Utóbbi időben sajnos egyszer-egyszer antibiotikumot kellett szednem. Illetve allergia gyógyszert. Sajnos bármelyiket szedtem be -...