Kellemetlen lehellet, bűzős lepedék a nyelven, gyomor fájdalmak...

Kedves doktor Úr! Azzal a problémával fordulok Önhöz, hogy kellemetlen a lehelletem, a lepedék a nyelvemen is, néha keserű ízt érzek a számban, valamint, néhány étel, folyadék fogyasztása után, fáj a gyomrom, érzem ahogy a gyomorsavam marja a nyelőcsövem! Teljesen megkeseríti az életemet évek óta! Mi lehet a baj? Előre is köszönöm a válaszát*

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Plósz János válasza halithosis témában

A kellemetlen lehelet a tüdőből származik, nem gyomorprobléma jele, azonban a vastagbélben a bakteriális emésztés során képződhetnek kellemetlen szagú gázok melyet a véráramba felszívódva eljutnak a tüdőbe és a kilélegzett levegővel távoznak. Emiatt érdemes legalább 1 hónapos pre- és probiotikus kúrát tartani, ez a vastagbélflórát egészségesebbé teszi, segíti a kedvező utóemésztést is (a lepedékességet is megszüntetheti) . A savas panasz reflux jele lehet, ha gyakran, rendszeresen jelentkezik, akkor már reflux-betegségről beszélhetünk. Ennek megszüntetésére a gyakori, rendszeres, nyugodt, kis étkezések tartása, a szénsavas italok kerülése, ágyban a fejvég megemelése segíthet valamint savtermelést gátló gyógyszeres kezelés.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. szeptember 04., 00:30; Megválaszolva: 2015. szeptember 04., 10:59
Kérdések és válaszok: Egyéb
Lehet ez a szájszagom oka?
Tisztelt doktor úr! 2 éve volt gyomortükrözésem kellemetlen lehelet miatt. Ekkor megállapították, hogy a gyomorszájam jól zár, refluxom ebből...
Laboreredmény
Tisztelt Doktor Nő/Úr! Ma kaptam meg a vérvétel eredményét és néhány eltéréssel kapcsolatban szeretném kikérni a véleményét. A legtöbb...
Labor eredmény véleményezése
Tisztelttel kérem az alábbi labor eredmények alapján szíves véleményüket. Különösképpen a csökkent vörösvértest szám miatt szeretném...
Oltási dilemma
Tisztelt Doktor/Doktornő! Már 12éve 1-es típusú inzulinos cukorbeteg vagyok (3X6-8E Novorapid,14E Tresiba) , emellett van enyhe mitralis prolapsusom és...
Pszihés viszketés
Kedves Doktor/nő! Utóbbi időben sajnos egyszer-egyszer antibiotikumot kellett szednem. Illetve allergia gyógyszert. Sajnos bármelyiket szedtem be -...