Diverticuloisis és puffadás, fájdalom

Tisztelt Doktor Úr! 51.éves férfi beteg vagyok! Vastagbél-tükrözés kimutatta diverticulosis betegséget! Először Normix gyógyszert kaptam majd a tükrözést végző orvos irt ki Salofalk gyógyszert egy hónapit ami javulást hozót majd utána megint elkezdet fájni és puffadni a hasam! Már több mint fél éve nagyon fáj a hasam a kórházban gyógyszereket adtak rá de sajnos nem igazán hat és ez mellet nagyon felfúvódom és nem tudok enni és nagyon le vagyok gyengülve! Először csak baloldalon fájt de mára már át terjedt az egész hasfalamra sőt már a belső szerveim is nyomja a felfúvódás, nemrég rosszul lettel amikor orvosi ügyeletet kellet hívnom aki megalapította hogy még mindig be van gyulladva a belem, ekkor majdnem megfulladtam mert annyira nyomta a szívem és a tüdőm, nem kaptam levegőt, sajnos! A kórházban azt mondták majd elmúlik de sajnos nem! Lassan már felkelni sem tudok annyira fáj a hasam! Kérem szíveskedjen tanácsot adni mi a teendő mert egyre rosszabbul vagyok! Széklet vizsgálatom negatív lett! A labor eredményeim is jók lettek! Úgy érzem valamelyik gyógyszer nem jó mert rosszul vagyok gyógyszer beszedése után és még a látásom is rosszabb lesz! Tavaly műtöttek a bal fülem alatt tályoggal majd utána ismét kiújult és megalapították hogy daganatom van majd azt is megműtötték, nagyon erős intenzív antibiotikum kúrán estem át azóta fáj a hasam! A colonoskopiánál leírtak: A sigmában kiterjedt diverticuloisis látható és a bemenetben is van két borsnyi diverticulum! A sigma nyálkahártyája néhol lobos. Köszönettel: László

Legfrissebb cikkek a témában

    Nincs találat!

WEBBeteg szakértő válasza meteorismus témában

Az antibiotikus kezelés okozhatott olyan bélflóra károsodást, ami a panaszokat magyarázhatja. Az Enterol mellé érdemes más típusú pre- és probiotikumot is megpróbálni (Progastro825 vagy Bonolact) , mozogni rendszeresen, intenzíven, gyógyszeresen a Dicetel vagy a Duspatalin tabl. szedése jöhet szóba. Ha a panaszok hátterében egyértelműen a diverticulumok gyulladása állna, ezen bélszakasz műtéti eltávolítása is szóba jöhetne (de leírása alapján jó eséllyel nem ez okozza a panaszokat) .

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2015. április 20., 16:54; Megválaszolva: 2015. április 20., 19:02
Kérdések és válaszok: Egyéb
Laboratóriumi eredmény
Jó napot kívánok doktornő. Szeretném megkérdezni, hogy a laboratóriumi eredményemben eltérés mutatkozik a Se kálium és az Se alanin...
Lenyeltem!
Részben Lenyeltem a műanyag fogam egy kis darabját lesz e valami bajom? Hogyan tudom én magam kiszedni?
Serum Calcium
Tisztelt Dr. Nő/Úr! Az utolsó vérvételemben emelkedett a calcium szint. Kissé aggódom miatta. Kb két hete kollagén tablettát szedek melynek az...
Vérhigító oltásra
Tisztelt Webbeteg! AstraZeneca oltást követően háziorvosom azt javasolta, hogy a vérrögképződés megelőzésére két hétig szedjek Aspirin protect...
Lehet COVID utóhatás?
Tisztelt Doktornő! Nagyjából három hete pozitív lett a koronavírus tesztem. Igazából nem volt súlyos lefolyású nem volt lázam , csak orrfolyás...