gondok a műanyag gipsszel

Üdvözlöm! 1 hét fekvő gipsz után, két hete kaptam könnyített járógipszet. Külboka törésem van, ezen belül egy csontdarab külön áll. A járógipsz használatában betartok minden utasítás, sőt otthonomban tudok dolgozni is, ami adminisztratív munka, tehát a nap jórészt felpolcolt lábbal tölthetem, nem erőltetem, nem járkálok egész nap, főznöm sem kell....Két napja elkezdett repedni a lábamon a műanyag gipsz: a lábfej belső oldalán, hosszanti irányban a talpbelső felé kb. 5 cm-n, illetve rétegben málik le a kék anyag a sarok részén. Ez azért is furcsa, mert nem terhelem a gipszet, minimális utat teszek meg benne. Ez anyaghiba lehet, vagy rosszul rakhatták fel? Ennek cseréje engem terhel? Kell-e cserélni és befolyásolhatja-e a csonttörés gyógyulását, a rögzítést ez a hiba? Jelent-e valamit, hogy minden reggel úgy ébredek, h be van görcsöl a vádlim a gipsz alatt? Maga a gipsz nem kényelmetlen, már nem is szorít, valószínűleg a duzzanat már leapadt. Köszönöm előre a választ és a segítséget!

Legfrissebb cikkek a témában

    Nincs találat!

Dr. Bogdán Aurél válasza gipsz sérülés témában

Vizsgálat nélkül nem tudok pontos választ adni. Leírása alapján elképzelhető, hogy csak a legfelső felületi réteg pereg le, és ettől a gipsz maga jól tart, és nincs veszélyben a törésgyógyulás. Azt, hogy anyaghiba, vagy nem megfelelő felrakás áll a háttérben nehéz megmondani. De mindenképpen menjen vissza a baleseti sebészetre és nézesse meg a gipszet, mert ha a mélyebb rétegre is ráterjed a gipsz károsodása, akkor szükség lehet annak módosítására, cseréjére.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. február 24., 08:01; Megválaszolva: 2015. február 28., 11:33
Kérdések és válaszok: Egyéb
Laboratóriumi eredmény
Jó napot kívánok doktornő. Szeretném megkérdezni, hogy a laboratóriumi eredményemben eltérés mutatkozik a Se kálium és az Se alanin...
Lenyeltem!
Részben Lenyeltem a műanyag fogam egy kis darabját lesz e valami bajom? Hogyan tudom én magam kiszedni?
Serum Calcium
Tisztelt Dr. Nő/Úr! Az utolsó vérvételemben emelkedett a calcium szint. Kissé aggódom miatta. Kb két hete kollagén tablettát szedek melynek az...
Vérhigító oltásra
Tisztelt Webbeteg! AstraZeneca oltást követően háziorvosom azt javasolta, hogy a vérrögképződés megelőzésére két hétig szedjek Aspirin protect...
Lehet COVID utóhatás?
Tisztelt Doktornő! Nagyjából három hete pozitív lett a koronavírus tesztem. Igazából nem volt súlyos lefolyású nem volt lázam , csak orrfolyás...