Condrosulf mellékhatás

Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! Lassan 1 hónapja szedek Condrosulf tablettát térdporc kezdődő kopására, és két hete tapasztalom a következőket: gyengeség, remegés, fejfájás, szívdobogás, bizonytalanság-érzés. Bár a gyógyszer mellékhatásai közt ez nincs feltüntetve, lehetséges, hogy ettől van? Rendszeresen szedem még a következő gyógyszereket: Aerius (allergia) , Sicor (koleszterin) , Eonic (allergia) , Taflotan (glaukóma) , Mirabella (fogamzásgátló) , lehetséges, hogy valamelyikkel kölcsönhatásban alakult ez ki? Három napra abba is hagytam a gyógyszer szedését, akkor enyhültek a panaszok, akkor kezdtem el újra szedni, amikor már jól éreztem magam, és másnap újra jelentkeztek a problémák. Mi a teendő ilyen esetben? Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Árki Ildikó válasza gyengeség témában

Tisztelt Kérdező!

A leírás alapján lehet összefüggés a condrosulf szedése és a panaszok között, erre utal, hogy a készítmény elhagyásakor a panaszok megszűntek, újra alkalmazáskor ismét megjelentek. Mindazonáltal lehet véletlen egybeesés is, és más is okozhatja a panaszokat, ezért kérem, keresse fel háziorvosát személyes vizsgálat céljából. A condrosulf szedését pedig célszerű az orvosi konzultációig szüneteltetni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Árki Ildikó
Dr. Árki Ildikó Rovatvezető, WEBBeteg vezető orvos szakértő
Kérdés: 2014. december 30., 10:56; Megválaszolva: 2014. december 31., 16:29
Kérdések és válaszok: Egyéb
Időskori gyengeség
Tisztelt Doktornő! Nagymamám 2020.01.19-én bekerüld a kórházba, mert nem tudott bemenni az udvarról, nem bírt lépni egy lépést sem, egy helyben...
Gyengeség
Tisztelt Doktor Úr! Szeretnék segítséget kérni, hogy mi lehet a problémám! Tavasszal kezdődött gyomor fájdalom , hányingerrel , voltam gyomor...
Mi lehet a bajom?
Üdv! Szeretnék egy problémámról érdeklődni..Kb 3 hete kezdődött elöször csak elhanyagolható izületi/izomfájdalmak.. Most már viszont egy hete...
Műtét utáni magas pulzus
Kedves Doktornő! Édesanyámnak kb. másfél éve még tökéletes, erős, egészséges volt a szíve, ezt mondta a kardiológus, aki megvizsgálta, mivel...
Krónikus problémák
Tisztelt Doktor Úr! 37 éves férfi vagyok. Magasságom: 177 cm, súlyom: 55 kg. Több éve vannak krónikus problémáim, de kb. 1, 5 éve jelentkeztek...