Rosszulét, szedulés, reszkedség..

2 éve hatra menőleg, rosszul vagyok, szédulés, ossze esés, reszketség, Hátul fáj a fejem es egyszerüen ossze rogyok, viszont volt egy pár nap ammikor el kezdett nagyon reszkedni a fejem es egészen, ugy reszkedve el veszitettem az eszméletem, ugyanugy arra is keltem fel h. mamám ütogetett es észhez tértem, de akkor is reszkedett a fejem.. Elmult egy jo ido, mikor már nem tudtam hova fordulni es el kerültem a cukor orvoshoz. Sürün, sürün, le esik a cukrom, és nem tudom, hogy. miért A leg kisebb volt 1, 3 a legnagyobb pedig 8 korul.. kb. 2 hete mérem es igy le esik meg fel megy, de a cukor orvostol csak dijetat kaptam, amit be tartok, de továbbra is ugrál a cukrom.. Na, de nekem egy ideje, amitol nagyon megjedtem, hogy. homajossan látok. Sohase volt semmi baj a szememmel es nem értem ezeket a tüneteket.. Egyszer szédules, reszkedés, aztan melegség, izadság.. Ja meg én idaig dijetaztam meg tornaztam.. Sok vizet iszok... Es eszre vettem, hogy. nem birok annyit tornazni, meg is hiztam kb. 10 kg. Meg mérgessebb lettem és el kezdtem jobban tornázni még rosszabb volt. Most erőm nincs semmire, nehéz fel kelnem reggel, pl. ma is 3, 3 vot a cukrom, nincs annyi erom, mint elobb.. Nagytatam, nagymam cukor betegek es azert gondoltam, . 171 magas vagyok es 79kg.

Dr. Tomonkó Magdolna válasza szédülés remegés témában

Kedves Kérdező! Önnek részletes belgyógyászati kivizsgálásra van szüksége. Az, hogy nagyszülei cukorbetegek, nem indokolja ezeket a nagy vércukor ingadozásokat. A homályos látás velejárója lehet a nagyon alacsony vércukor szintnek, illetve a szem lencséjének a domborúsága is változik a vércukorral. Ha már járt diabetológusnál, vissza kell mennie, mivel panaszai nem javultak. Véleményem szerint azt kell tisztázni, mi váltja ki a vércukor szint hirtelen csökkenését. Addig is, amikor éhségérzete van vagy remegés, verítékezés lép fel, amilyen gyorsan csak lehet szőlőcukrot vagy cukros folyadékot kell fogyasztania, hogy ne menjen el a folyamat eszméletvesztésig. Üdv: dr Tomonkó MAgdolna

Cikkek a témában
    Nincs találat!
Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát.
A válasz 5 évnél régebben keletkezett, így egyes tanácsok napjainkra túlhaladottá válhattak.
Megválaszolva: 2013. november 17.

Kérdések és válaszok: Egyéb

Pupilla eltérés
Tisztelt Doktor úr! Mindig is szorongó ember voltam. Szorongasomra napi 0,5 mg frontint szedek. Mostanában viszont egyre többször vagyok mások szerint...
Székelés utáni viszketés
Tisztelt Doktor úr! Kb. 3 éve küzdök fenéktáji viszketéssel. Több orvosnál is jártam, 3 évvel ezelőtt még aranyérrel diagnosztizáltak, azokra kenőcsöt...
Pacemakerrel sejtrezonanciás kezelés...
Kedves Doktornő! StJude pacemakerrel élek. Szeretném megtudni, hogy Kvantum 3000-s készülékkel sejtrezonanciális biológiai kezelést -4 végtag+fejpántos...
Infúzió után megkeményedett ér?
Kedves Doktornő! Lassan két hete, hogy kórházba kerültem hányás miatt ahol sürgősségin vettek tőlem vért majd a könyökhajlatomból majd az infúzió lefolyásáig...
C vitamin probléma, túlzott szedés?
Jutavit 1500mg C vitaminját szedem retard formában napi 6*1500Mg Azért szedem mert a megfigyelésem alapján a HDL koleszterinem egész életem folyamán mindig 1...
Női hajhullás okainak kiderítése
Tisztelt Doktornő, doktor úr! Női hajhullással kapcsolatban szeretnék segítséget kérni, szeretném kivizsgálni az okát és ha lehetséges megszüntetni. Hol...