emelkedett kálium szint

A tegnapi napon kézhez kaptam a laborvizsgálat eredményét, mely 7.9 káliumszintet mutatott ki. Naponta 7-8 liter vizet iszom, gyümölcsöt nem fogyasztok. Az elmúlt időszakban / pár hónap leforgása alatt/ 10 -12 kg-ot fogytam, a vérnyomásom rendszeresen alacsony ( 100/60 ) Korábban volt tumoros megbetegedésem, kemo illetve sugárkezelésben részesültem. ( 1998 ) Nagyon fáradékony vagyok, de aludni nem tudok. Pszichiátriai gondozás alatt is állok depresszió miatt. Érdeklődnék, hogy ezen kálium szint esetén van-e okom aggodalomra, esetleg szükségesek-e további vizsgálatok? Tavalyi évben súlyos ideggyulladásom volt, mely gyógyszerek nélkül is rendeződni látszik. Hasmenésem nincs, épp ellenkezőleg! Válaszát előre is köszönöm: Patla Tiborné

Legfrissebb cikkek a témában

    Nincs találat!

WEBBeteg szakértő válasza a magas kálium témában

Ilyen káliumszint mellett mielőbbi ellátásra van szüksége, mert súlyos életveszélyes ritmuszavarok alakulhatnak ki, ha a mérés eredménye jó. Okozhatja a vese elégtelen működése, gyógyszerek mellékhatása, endokrinológiai kórképek, stb.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2012. április 14., 07:44; Megválaszolva: 2012. április 17., 11:57
Kérdések és válaszok: Egyéb
Folyamatos Szédülés
Kedves Doktornő! Ma voltam nyaki ultrahangon. Pici meszesedés található. Significans szűkület nem mutatható ki. Az artéria vertebralisok szabályos...
Hasnyálmirigy vagy gyomorprobléma...
Tisztelt Doktornő! Nagyjából szeptember vége óta vannak különböző emésztési problémáim. Amit kiemelnék, hogy gyakori gyomortájéki, ill...
Dalacin 300 és rubofen 500 szedhető...
Üdvözlöm Dokotornő ! Fel duzzadt arc a szem ig baloldalon , ügyeletes fogorvos felírta a dalacin 300 mg-ot , tegnsp este óta szedem ,de reggelre és...
irritábilis bél szindróma
Tisztelt Doktor Úr! Nyáron vastagbél tisztító kúrát csináltam, ami után hasi fájdalmak kezdődtek a bal alhasban, de nem étkezéssel...