Rivotril helyett másik fajta nyugtató

Tisztelt Doktornő! Egy hónapig korházban voltam a pszihiatrián,0.5mg rivorilt 2x1és hangulatjavítót kaptam.Pár nap múlva a tüneteim/szorongás,félelem,tehetettlenség stb../nagy mértékben csökkentek. Önbizalmam,állapotom javult. Igy pár hét után hazajöhettem. De sajnos egy nap után megint eljött minden panaszom,sokszor úgy érzem megbolondulok! főleg reggel ébredés után érzem legjobban/ Kerdésem az hogy szedjek többet a rivotrilból,mert lehet ,hogy kevés? Vagy más fajta nyugtató kellene szednem? /A kezelőorvosom március 18-ra adott időpontot./ Várom mielöbbi válaszát! Üdvözlettel: Kovács Balázs

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pálvölgyi Rita válasza állapot rosszabbodás témában

Tisztelt Kérdező,

a Rivotrilból lehet átmenetileg többet szedni, - a hozzászokás fokozott veszélyével.

Az figyelemre méltó, hogy egy nappal hazaérkezése után lett ismét rosszabbul. Ezen érdemes elgondolkodni, akár pszichoterapeuta segítségével. A hangulatjavítót növelni, vagy váltani pedig csak kollégám javaslatára szabad.

Üdvözlettel:

Dr. Pálvölgyi Rita

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2021. március 06., 13:53; Megválaszolva: 2021. március 07., 14:36
Kérdések és válaszok: Depresszió
Mikor lesz vege?
Tisztelt Doktornő! Vilageletemben szorongó alkat voltam, es ragaszkodo. Mindig csak egy emberhez ragaszkodtam, es ha az nem csak velem foglalkozott akkor...
Mi az oka az éjszakai...
Bár dr. Fehér Gergelynek címeztem volna a kérdésemet, mint neurológusnak, de akkor felteszem itt: Arról szeeretnék információt kapni, hogy...
Gyógyszer mellékhatás
Tisztelt Doktornő! Több, mint egy éve hasi és bélproblémáim vannak. 2016-ban eltávolították az epehólyagomat, utána nem volt vele gondom....
Meddig tart a mirtazapin elvonási...
Tisztel Doktornő! 8 évig naponta szedtem 30 mg mirtazapin-t. Körülbelül egy hete letettem. Azt látom, hogy nélküle is boldog vagyok. Viszont...
Hogyan kezeljük?
Tiszelt Doktornő! Nagymamámmal kapcsolatban írok. Nagyapám 3 évvel ezelőtt sajnos tüfődaganatban elhunyt. (előtte egy hosszabb ápolási folyamatot...