Mocrim + ételek

Kedves Doktornő! A pszichiáter a Mocrim nevű gyógyszert írta fel nekem, és az lenne a kérdésem, hogy ehetek-e a szedése mellett tejsavóproteint, csirkehúst, valamint túrót+kevés natúr yoghurtot? Köszönettel: Attila

Dr. Pálvölgyi Rita válasza gyógyszermellékhatás témában

Tisztelt Kérdező,

A monoaminooxidáz enzim működésére ható gyógyszerek esetén / amilyen a Mocrim is/, a tiraminban gazdag ételek túlzott fogyasztását kell elkerülni. Az újabb készítmények esetén szelektív hatás érvényesül, ezért a diétás megszorítások már nem olyan szigorúak, mint korábban. Úgyhogy a válaszom az, hoy lehet fogyasztani ezeket kis mennyiségben.

Üdvözlettel:

Dr. Pálvölgyi Rita

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. január 13., 23:29; Megválaszolva: 2016. január 14., 10:13
Kérdések és válaszok: Depresszió
Gyógyszer kiürülése a szervezetből
Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Szeretném megtudni, hogy a 7 éve szedett Scippa mennyi idő alatt ürül ki a szervezetből? Kérdésem oka a nem...
Gyógyszer mellékhatás
Tisztelt Doktornő! Több, mint egy éve hasi és bélproblémáim vannak. 2016-ban eltávolították az epehólyagomat, utána nem volt vele gondom....
Felborult lelki egyensúly
Tisztelt doktornő, én egy 38. életévemben járó férfi vagyok, aki úgy gondolja, hogy depresszió tüneteit mutatja a saját magán, persze ez csak az...
Alvászavar izomrándulásokkal
Tisztelt Doktornő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy 2022. december elején volt egy hasmenéses vírus a családban, utána december 20-án én...
Gyógyszer függőség, Mi a megoldás?
Üdv, Édesanyámról van szó, aki sajnos mély depresszióban szenved. A házi orvosa felírja neki a Xanaxot amit minden nap szed több pirulával és...