padlón

Tisztelt Szakértő! Nagyon magányos vagyok, nincsenek közeli barátaim, fiatalon szültem, évek óta itthon vagyok, itthonról dolgozom és az utóbbi időben mindent elhanyagoltam, magamat is. Azt vettem észre sokat beszélek magamban, amire most kínosan figyelek. De furán érzem magam, nincs kivel "beszélgetni". Nem tudom megnyugtatni magam? Álmodozásba menekültem, aminek az lett az eredménye, hogy krízisbe került az életem. Derült égből villámcsapásként hirtelen teljesen magamra maradtam. Most, gyötrelmes hónapok után, megoldódni látszanak a problémák (házassági válság) . Már örülhettem volna, erre elkezdtem nagyon rosszul érezni magam a bőrömben, semmire nincs energiám, sokszor szorongás fog el, irreális félelmek hogy megőrülök, vagy olyat teszek amit nem akarok (bántom a szeretteim) . Félek egyedül lenni. Este felé érzem kicsit jobban magam. Rosszul alszom, sokszor kiver a víz. Elkezdtem figyelni magam, saját önvalómon is elgondolkodok. Ki vagyok én? Nem találom a helyem, a múlton nosztalgiázom, egykedvű vagyok. A gondolataim nem bírom leállítani. Mindig zárkózott, túlérzékeny típus voltam, nem túl rózsás gyermekkorral. Mit bajom van? Mit tehetek, hogy újra a régi legyek? Nem ismerek magamra.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pálvölgyi Rita válasza félelmek témában

Tisztelt Kérdező,

Az otthonlét, a magány, a GYES időszaka sokszor megterhelő. Az ember magára marad a sötét gondolataival, és kétségeire, kérdéseire nem kap választ, belül őröli őket. Mindenképp érdemes volna társaságot keresni, illetve pszichoterápiás kezelés is szóba jöhet a panaszai enyhítésére, a kétségei tisztázására.

Üdvözlettel:

Dr. Pálvölgyi Rita

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. október 07., 15:18; Megválaszolva: 2015. október 12., 17:03
Kérdések és válaszok: Depresszió
Gyógyszer mellékhatás
Tisztelt Doktornő! Több, mint egy éve hasi és bélproblémáim vannak. 2016-ban eltávolították az epehólyagomat, utána nem volt vele gondom....
Meddig tart a mirtazapin elvonási...
Tisztel Doktornő! 8 évig naponta szedtem 30 mg mirtazapin-t. Körülbelül egy hete letettem. Azt látom, hogy nélküle is boldog vagyok. Viszont...
Hogyan kezeljük?
Tiszelt Doktornő! Nagymamámmal kapcsolatban írok. Nagyapám 3 évvel ezelőtt sajnos tüfődaganatban elhunyt. (előtte egy hosszabb ápolási folyamatot...
A kiüresedésem gyógyítható?
Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Abban az ügyben szeretném a tanácsát kérni, hogy már kb. 5 éve képtelen vagyok érzelmek megélésére, tehát semmi...