kérdés állapotommal kapcsolatban

Üdvözlöm! 3 hete szedek floxet 20mg reggel 1, frontin 0, 5 szükségszerint, miderizone 150 mg 3x1. Az a baj hogy nagyon felerősödött a fülzúgásom és nincs étvágyam és nagyon fogyok lefelé és szédülök. Az a kérdésem hogy ez a betegség illetve a gyógyszerek miatt van, vagy az orvosok elsiklottak valami felett a vizsgálatokkor és nagyobb baj van. vizsgálataim: teljes vérkép, teljes hasi uh, pajzsmirigy, mellkeas és nyakigerinc röntgen és ideggyógyászati kivizsgálás. természetesen itt semmit nem találtak, ezért depresszió, generalizált szorongás és pánikbetegég a diagnózis. Köszönöm a válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Varga Tamás válasza depreszzió, szorongás témában

Tisztelt Kérdező!

Nem írta le az erendendő panaszit. Ami ennyi előzményből véleményezhető: A kivizsgálás biztosan alapos volt. Ezen panaszok valóban lehetnek szorongásos probléma tünetei, az étvágytalanság mellékhatás is lehet, de ha már korábban is jelen volt, akkot ez nem valószínű. Ezen gyógyszerek hatása lassan alakul ki, 6-8 hétig várni kell a hatást megítéléséhez. Amennyiben nem javul, kezelőorvosával konzultáljon, gyógyszerváltás, egyéb terápiák tekintetében.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. szeptember 06., 07:45; Megválaszolva: 2012. szeptember 07., 07:45
Kérdések és válaszok: Depresszió
Meddig tart a mirtazapin elvonási...
Tisztel Doktornő! 8 évig naponta szedtem 30 mg mirtazapin-t. Körülbelül egy hete letettem. Azt látom, hogy nélküle is boldog vagyok. Viszont...
Hogyan kezeljük?
Tiszelt Doktornő! Nagymamámmal kapcsolatban írok. Nagyapám 3 évvel ezelőtt sajnos tüfődaganatban elhunyt. (előtte egy hosszabb ápolási folyamatot...
A kiüresedésem gyógyítható?
Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Abban az ügyben szeretném a tanácsát kérni, hogy már kb. 5 éve képtelen vagyok érzelmek megélésére, tehát semmi...
Érzelmi kilengések
Kedves Doktor Nő! Azért fordulok önhöz, mert nem tudom mit tegyek. Utóbbi más fél év során többször voltak hangulatingadozásaim, de többnyire...