Hámlik a talpam és viszket

Kedves Doktornő! Az elmúlt napokban viszkető égető érzést éreztem mindkét talpamon és hámló bőr látható ami napról napra gyorsan terjed. A nagy lábujjam oldalán a bőr ki van fehéredve. Gombás betegségre gondolok ezért canesten kenőccsel kentem de nem látom, hogy használna. Milyen betegségre utal ez? Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bodnár Edina válasza a gomba témában

Én inkább Travocort krémet javaslok, és ha amellett nem javulna, akkor hetente 1x 150 mg fluconazol tartalmú gyógyszer szedését.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. április 19., 15:32; Megválaszolva: 2020. április 23., 17:35
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Kézi elváltozás számítógép...
Éveken keresztül, naponta órákat töltöttem számítógép előtt, legtöbbször játékokkal, de most az online oktatás beköszöntével szinte az...
Bőr alatti kiütés
Tisztelt DoktorÚr/Nő! Egy olyan problémával fordulnék önhöz, ami már évek óta évente egyszer, de kétszer is akár előfordul, viszont amióta...
Anyajegyelváltozás
Tisztelt Doktornő! Segítséget szeretnék kérni. Kettő darab kérdésem lenne. 1. A péniszemen kijött egy nagyon pici, barna anyajegy, valamelyik...
Összehúzódik a pèniszemen a bőr
Szèp Jó Napot Kívánok. Olyan problèmám lenne, hogy a Pèniszemen a bőr . Ègèsszen a has falig összehuzódik. Ès elègè kènyelmetlen ègő èrzès...
Mi okozhatja ezt?
Tisztelt Doktornő/Úr! Pár hónapja péniszem felső részén kidörzsölődés-szerű tünet jelent meg, viszonylag erős fájdalommal. Egy ideig csak...