Vörös herezacskó

Tisztelt Doktornő! Hónapok óta áll fent a problémám. A herezacskóm bőre vörös színű lett, de nem igazán viszket, csak néha egy kicsit, emellett kis pattanás-szerű dolgok szoktak kijönni a lágyékban. Kentem Canesten-nel, Lomexin és Pimafucortal is. Az utóbbi kettővel a bőrgyógyász javaslatára. Mellékeltem egy képet is. Pár napig szebb lett egy kicsit tőlük, de utána hiába kentem nem javult tovább. Szeretném a véleményét kérni, mi okozza ezt? Válaszát Köszönöm!

Dr. Bodnár Edina válasza Herezacsko témában

Legtöbbször gombás fertőzés szokta okozni, de hozzájárulhat kontakt allergia is (mosópor, öblítő) . Kezelje Travocort krémmel több hétig, és váltson régebben használt, és bőrtünetet nem okozó mosóporra, öblítőre.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. december 19., 15:37; Megválaszolva: 2016. január 14., 17:13
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Pattanás a herezacskón
Tisztelt Doktornő! A herezacskómon kb. rizsszemnyi sárga színű "pattanás" jelent meg mostanában. Kb. 2 hete vettem észre,nem fáj,nem...
Mi a teendő?
Üdv! 20 éves egészséges férfi vagyok, rendszeresen sportolok, helyesen táplálkozok. Egy jó ideje már megjelent egy sárga kinyomhatatlan pattanás a...
Ragadós bőr
Már fél éve ragadós a herezacskóm illetve fényes.Ha végig akarnám húzni rajta a kezem nem olyan sima mint máshol a bőrömön a ragadás miatt. A...
Apró, lilás hólyagok a herezacskón
Tisztelt Doktornő! A mai napon fürdés közben apró hólyagokat fedeztem fel a herezacskómon, tükörben megnéztem és többnyire lilás, mintha...
Herezacskón kinyomhatatlan pattanások
Tisztelt Dr. Bodnár Edina! Kérem a segítségét a panaszom gyógyításában. A herezacskómon kinyomhatatlan pattanások keletkeztek, melyek roppant...