Szabadidő téma

Heti két óra a természetben a jó egészség elengedhetetlen feltétele

MTI

A szabadidő parkokban, erdőkben vagy strandokon való időeltöltésnek fizikai és mentális hatásai jól ismertek, de ez az első olyan nagy kutatás, amely kiderítette, mennyi idő szükséges ezen hatások eléréséhez - olvasható a Phys.org tudományos ismeretterjesztő hírportálon.

Szárnyaló vágyak, valós élmények!

Több mint TestŐr

A mai gyerekek átlagosan napi 4 órát töltenek valamilyen kijelző vagy képernyő előtt. Az egészséges életmódra való nevelésnek az is a része, hogy megpróbálunk valós élményeket, esetleg szabadidős programokat behozni a gyerek mindennapjaiba.

Töltődjünk fel a szabadidőnkben!

Több mint TestŐr

Fontos, hogy szabadidőnket olyan környezetben töltsük, ahol testünk és lelkünk is feltöltődik. Egy kiadós hegyi séta, egy pihentető fürdő vagy akár a sport által teljes testünket energetizálhatjuk. Így a szabadság végeztével újult erővel folytathatjuk majd a munkánkat.

Kell a nőnek kimenő? - A nő és a szabadidő az idei Terézanyu pályázat témája

WEBBeteg

Minimális időt fordítanak magukra a magyar nők, a fontossági sorrendjük legvégére helyezik önmagukat – derült ki a Richter Gedeon Nyrt. Nőnek lenni jó programja keretében végzett kutatásból.

Spóroljunk időt a takarítással!

Több mint TestŐr

Ma egy nőnek rengeteg féle szerepben kell helytállnia, dolgoznia kell, gyermeket neveli, de csinos, ápolt feleség is szeretne lenni, pedig szépítkezésre sokszor elég kevés idő marad.

A rövidebb munkaidő árthat az egészségnek

MTI

A rövidebb munkaidő árthat az egészségnek és még a belső feszültségszintet is emelheti - állítják dél-koreai kutatók a The Daily Telegraph című brit lap jelentése szerint.

Szabadtéri sportok pozitív hatásai

Orvostkeresek Egészségmagazin

Közismert, hogy a mozgás pozitív hatással van a szervezetre és a közérzetre egyaránt. A szabadtéri sportok további előnyeit friss kutatások is igazolták, dr. Bányai Tamás, az Élj Tovább 5 Évvel! mozgalom sportorvosa pedig a kitartásra és a rendszerességre hívta fel a figyelmet.