Szabadidő téma

Heti két óra a természetben a jó egészség elengedhetetlen feltétele

MTI

A szabadidő parkokban, erdőkben vagy strandokon való időeltöltésnek fizikai és mentális hatásai jól ismertek, de ez az első olyan nagy kutatás, amely kiderítette, mennyi idő szükséges ezen hatások eléréséhez - olvasható a Phys.org tudományos ismeretterjesztő hírportálon.

Szárnyaló vágyak, valós élmények!

Több mint TestŐr

A mai gyerekek átlagosan napi 4 órát töltenek valamilyen kijelző vagy képernyő előtt. Az egészséges életmódra való nevelésnek az is a része, hogy megpróbálunk valós élményeket, esetleg szabadidős programokat behozni a gyerek mindennapjaiba.

Töltődjünk fel a szabadidőnkben!

Több mint TestŐr

Fontos, hogy szabadidőnket olyan környezetben töltsük, ahol testünk és lelkünk is feltöltődik. Egy kiadós hegyi séta, egy pihentető fürdő vagy akár a sport által teljes testünket energetizálhatjuk. Így a szabadság végeztével újult erővel folytathatjuk majd a munkánkat.

Kell a nőnek kimenő? - A nő és a szabadidő az idei Terézanyu pályázat témája

WEBBeteg

Minimális időt fordítanak magukra a magyar nők, a fontossági sorrendjük legvégére helyezik önmagukat – derült ki a Richter Gedeon Nyrt. Nőnek lenni jó programja keretében végzett kutatásból.

Spóroljunk időt a takarítással!

Több mint TestŐr

Ma egy nőnek rengeteg féle szerepben kell helytállnia, dolgoznia kell, gyermeket neveli, de csinos, ápolt feleség is szeretne lenni, pedig szépítkezésre sokszor elég kevés idő marad.

Újra itt a Testébresztő TestŐr Team

Több mint TestŐr

Ismét az év Testébresztőjét keresi a Coca-Cola Testébresztő TestŐr Team!

A rövidebb munkaidő árthat az egészségnek

MTI

A rövidebb munkaidő árthat az egészségnek és még a belső feszültségszintet is emelheti - állítják dél-koreai kutatók a The Daily Telegraph című brit lap jelentése szerint.

Szabadtéri sportok pozitív hatásai

Orvostkeresek Egészségmagazin

Közismert, hogy a mozgás pozitív hatással van a szervezetre és a közérzetre egyaránt. A szabadtéri sportok további előnyeit friss kutatások is igazolták, dr. Bányai Tamás, az Élj Tovább 5 Évvel! mozgalom sportorvosa pedig a kitartásra és a rendszerességre hívta fel a figyelmet.