Menstruációs görcs téma

Fájdalmas, görcsös menstruáció - Dysmenorrhoea

WEBBeteg - Dr. Soltész Annamária, általános orvos - 2022-03-04 03:03
Dysmenorrhoeának nevezzük a rendkívül erős görcsökkel, kismedencei fájdalommal, gyengeséggel járó menstruációt. A dysmenorrhoea lehet enyhe - ha csak néhány óráig tart -, és súlyos, ha több napig áll fenn a kifejezetten görcsös fájdalom.

Ételek, melyek csökkentik a menstruációs görcsöket

WEBBeteg - Cs. K., fordító - 2022-08-02 11:33
PMS
Minden nő életében van olyan szakasz, mikor nehezebben éli meg a menstruációval járó tüneteket. Vannak, akiknél ez enyhébb lefolyású, míg mások ezeket a tüneteket nagyon hevesen élik meg, főként érzelmileg, és ez gyakran gátolhatja is őket a mindennapi tevékenységeikben.

Hogyan enyhíthető a menstruációs fájdalom?

WEBBeteg - Dr. Földi Ildikó - 2022-04-03 07:33
Fájdalomcsillapítás
Akár minden negyedik nőt érinthet a fájdalmas hasi görcsökkel, gyengeséggel, rossz közérzettel járó menstruáció, szaknyelven dysmenorrhoea. Enyhébb esetben a mindennapi tevékenységet nem befolyásolja, súlyosabb formában azonban az iskolai, munkahelyi teljesítmény is csökkenhet.

Mi okozza a menstruációs görcsöket?

WEBBeteg - Dr. Földi Ildikó - 2021-11-16 22:03
Menstruációs görcs
A fájdalmas görcsökkel járó menstruáció gyakori probléma: minden negyedik nőt érint. Különösen a pubertáskorban lévő lányokra, még szülés előtt álló nőkre jellemző. Szülést követően a panaszok általában csökkennek vagy teljesen megszűnnek.

10 éve szedem a fogamzásgátlót...

Orvos valaszol - Dr. Deli Tamás - 2010-05-17 00:26
Tisztelt Doktor nő/úr! Júliusban leszek 24éves. 14éves koromban jött meg az első menszeszem. 13napig tartott, nagyon erős volt, vérszegény is lettem. Édesanyámmal akkor elmentünk egy nőgyógyászhoz és felírt nekem valami tablettát (már nem emlékszem

Erős görcsök

Orvos valaszol - Dr. Farkas Ágnes - 2009-04-25 15:53
Tisztelt Dr.Nő/Úr. Én egy 17 éves lány vagyok már 5 éve mikor megvan mindig nagyon görcsölök! szedek görcsoldot de szeretném a görcsoldot felcserélni valami másra, mert félek hogy nehogy a sok gyógyszertől valami bajom legyen. ugy halottam hogy van

Fogamzásgátló abbahagyása után visszatérnek a panaszok?

Orvos valaszol - Dr. Farkas Ágnes - 2009-03-31 14:39
Kedves Webdoktor! lassan 9 éve szedek fogamzásgátlót, de mostmár lassan szeretnénk babát. régen még a tabletta előtt mindig erős menstruációs fájdalmaim voltak, erős görcs és szinte mindig hányás is követte. a kérdésem az lenne, hogy ha most abbah