• Kalóriabevitel téma

        WEBBeteg - Irinyi-Barta Tünde, okleveles táplálkozástudományi szakember
        Már mindenki hallott arról az általános tényről, hogy nem szabad túlzásba vinni egyik élelmiszer fogyasztását sem, mert ezzel rengeteg többletkalóriát juttathatunk a szervezetünkbe. Általában azt gondoljuk, hogy ha egyes ételeket, élelmiszereket (pl. a cukrot) többé-kevésbé sikerül kiiktatnunk az étrendünkből, akkor mindent megtettünk az egészségünk érdekében.
        WEBBeteg - Tóth András, újságíró
        Nem tiltja a dietetikus a gyorséttermi menüt, de hangsúlyozza: csak alkalomadtán, havonta néhány alkalommal ebédeljünk a kedvenc éttermünkben. Választhatunk sült krumplit és szendvicset, azonban a salátáról sem feledkezzünk meg.
        WEBBeteg - Irinyi-Barta Tünde, okleveles táplálkozástudományi szakember
        A karácsonyi menüsor tervezésekor nem árt, ha a finomabbnál finomabb ételek egészséges összetételére is gondot fordítunk. Legyen szó akár hagyományos menüsorról, akár új ízekkel szeretnénk kedveskedni szeretteinknek, egyformán választhatunk olyan alapanyagokat, amelyekkel egészséges és egyúttal ízletes ünnepi menüt állíthatunk össze.
        Lifestyle Communications
        A táplálkozási napló rendszeres vezetése rengeteg fontos dologra rávilágít, ami segíthet abban, hogy végre leadjuk a plusz kilókat és egészségesebben éljünk! Dr. Gajdács Ágnes obezitológus szakorvos szerint azonban az is fontos, hogy megkülönböztessük a kis étkezéseket a nassolástól! De hogyan is tehetjük ezt meg?
        Több mint TestŐr
        A fogyás és a súlyunk megtartásának titkát mindig, mindenki keresi. Manapság szerencsére számtalan természetes megoldás között választhatunk.
        MTI
        Ha a kevés állati eredetű fehérjét fogyasztó középkorúakhoz hasonlították a hasonló korú, sok húst és tejterméket evő személyeket, az derült ki, hogy az utóbbiaknál négyszer nagyobb a rák kockázata - idézte a Science Daily tudományos-ismeretterjesztő portál a Cell Metabolism című szaklapban frissen megjelent tanulmányt.
        Medipress
        A kerékpározás kiváló ízületkímélő kardiovaszkuláris edzésnek számít. Egy harminc perces kocogással, vagy akár egy kosárlabdameccsel ellentétben akár hosszú órákon át lehet biciklizni anélkül, hogy megfájdulnának a lábízületek.
        Független Hírügynökség
        Az amerikaiak nem a mozgáshiány miatt kövérek, hanem azért, mert túl sokat esznek - állítja egy pénteken megjelent ausztrál tanulmány. A szerző felhívja a figyelmet, hogy a mozgás növelésével nem lehet ledolgozni az eltúlzott kalóriabevitelt.