LÁBDAGADÁS

Tisztelt Dr. Úr! A lábaim főleg bokatájon és az alsó lábszáron állandóan dagadnak. Hiába veszek be vízhajtót, picit csökken a dagadás, de utána újra visszadagad. Március óta kb. 3-4 cm-el vastagabb lett. Mitől dagadhat, milyen orvoshoz forduljak? Tisztelettel Sz.Tné

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza lábdagadás témában

Kedves Kérdező!

Szívelégtelenségben, veseelégtelenségben, visszeresség esetében is dagagdhat a láb. Először háziorvosát keresse fel, aki a megfelelő vizsgálatok után kezelni vagy tovább utalja önt.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. november 05., 04:14; Megválaszolva: 2010. november 07., 12:12
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Alacsony vérnyomás - magas pulzus
Tisztelt Dóra! Az alábbi problémám van. 2-3 éve egyre sűrűbben kezdett vizesedni/dagadni a lábszáram illetve a lábfejem is. Eleinte csak melegben...
labdagadas
Tisztelt Doktor Ur 5 évvel ezelött volt mélyvénás trombozisom. Azota helyrejottem, minden tovabbi vizsgalat negativ lett. A labam idonkent beszokott...
Tényleg nincs mit tenni?
Kedves Webbeteg! Dédnagymamám miatt írok, aki most októberben fogja betölteni a 91-et. Szellemileg olyan állapotban van, hogy bárki megirigyelhetné...
vastag boka, fogyás
kedves doktor úr/nő! azért írok, mert már évek óta próbálok lefogyni, de eddig nem sikerült. 75 kiló körül mozgok, és nem is ezzel van a...
Veszélyes lábdagadás
Igen tisztelt doktor Nő/Úr! Bár már többen feltettek ezen az oldalon hasonló kérdéseket, mégis megteszem ismét, kiegészítve a saját...