• más is van

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Dr nő köszönöm a válaszát de ha nem gond lenne még pár kérdésem. A párom rendszeresen jár kezelésre és az orvosa levette a gyógyszerét 3×0.5 ös rivotrilra és reggel egy 150-es Velaxinra. Mennyiben befolyásolja a párom állapotát ha erre napi 2 liter sört megiszik. Nem tudom vele megbeszélni ezt a dolgot. Azt mondta majd ha nem lessz ennyi problémája akkor kevesebbet iszik. Ebbe menekül és szerintem ha sokáig igy megy más problémával is szembe kell néznünü.Sajnos már mindent kipróbáltak rajta még sokkolták is kétszer. Nem tudom hogy igy a jövőben mire számíthatok? Kell tőle félnem? Még nem bántot de agresszívan már viselkedet. Nem tudom hogy mit csináljak maradjak-e mert ő volt az álmom.Segíteni szretnék neki de nem tudom hogyan mivel? És itt vagyok én is aki lelkileg tehetetlen hogy akit a világon a legjobban szeret néha levegőnek nézi és mellettem szenved egyedül. Mit tudok csinálni vagy mit ajánl nekem?      Tisztelettel Csepely Zsuzsanna

        WEBBeteg szakértő válasza a pszichiátrai probléma témában

        Kedves Zsuzsanna! Sem a Velaxinra, sem a Rivotrilra nem lenne szabad alkoholt fogyasztani. Rivotril és alkohol együttes fogyasztásánál epilepsziás görcsök is kialakulhatnak. Tájékoztatni kellene erről a kezelőorvost, egyrészt a veszélyei miatt, másrészt pedig úgy látom az alkoholproblémák kezelésére is szükség van. A borderline személyiségzavarra jellemző, hogy az illető hirtelen dühreakciókat produkál, könnyen ingerlékennyé válik, labilis, illetve az is, hogy kapcsolataiban gyakran felszínes, nem törődik az adott személlyel. Ezek a jellemzők nagyon nehezen változtathatóak és csakis hosszú távú pszichoterápia, szükség esetén gyógyszeres kezelés segíthet. Azt nem lehet előre megmondani, hogy Önnel szemben agresszívvé válik-e párja, de az alkohol rendszeres fogyasztása biztosan nem segít majd a viselkedésén. Részletes vizsgálat-és állapotfelmérés nélkül nehéz nyilatkozni, de úgy gondolom a leírtak alapján, lehetséges, hogy párja állapota kórházi ápolást igényel. Mindenképpen beszéljen a kezelőorvossal.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Fáklya Mónika
        endokrinológus, gyermekgyógyász Itt kérdezhet

        Dr. Fáklya Mónika

        Kérdés: 2010-02-08 13:49:27; Megválaszolva: 2010. február 08., 13:49

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktor Nő! Lassan 1 éve tart nálam ez az állapot. Még pedig az, hogy egyszerűen nem tudom élvezni az életem. Nem tudok örülni már semminek, aminek ezek előtt kiugrottam volna a bőrömből. Folyamatosan feszült vagyok, szorongok....
        Kedves Doktornő, Panaszaimat részletesen már feltettem önöknél, ahol Szappanos Doktornő válaszolt. https://www.webbeteg.hu/orvos-valaszol/neurologia/161532 Szerencsére az Angio MRI is negatív lett. Azóta gasztroenterológiai és fül orr...
        Tisztelt Doktor Nő/Úr! Több, mint három éve már párkapcsolatban élek, de ezalatt az idő alatt szinte soha nem volt a barátnőmmel egy komolyabb, mélyebb érzelmekkel/ről folytatott beszélgetésünk. De nem csak az érzelmekről, hanem úgy...
        Tisztelt Doktornő! Azzal a kéréssel fordulok Önhöz, hogy tanácsra lenne szükségem Öntől. 13 éve szkrizófréniával kezelnek, régebben volt több vissza esésem, de most stabil vagyok. Négy éve kezelnek Xeplion 100-as injekcióval,...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Két éve kezdődtek a panaszaim, egyszeri alkalommal nagyobb mennyiségű alkoholt fogyasztottam rendszeresen szedett pszichiátriai gyógyszerek mellett (rexetin, aneptinex). Azóta fejzsibbadást tapasztalok, állandó...
        Tisztelt Dr. Nő! 1 éve napi rendszerességgel fogyasztok marihuannát. Kis mennyiségben 3x2 slukkot. De sajnos napi rendszerben szívom. Így ha nem szívok bele,hiány érzetet,sovárgást,ürességet érzek.Ezt még elis viselném! De sajnos nagyon...
        Kedves Doktornő! 18 éves vagyok pánikbeteg. 1 éve kezdődött újra a pánikbetegségem 12 evesen lette az 14 re kigyógyultam. Majd pszichiáter segitségével kigyógyultam. De most Olyan rohamaim szoktak lenni, hogy elfutok ha rámjön a roham és ez...
        Tisztelt Doktornő! 5 éve generalizált szorongást, pánikzavaros tüneteket diagnosztizàltak nálam. Több alkalommal szedtem különféle antidepresszànsokat, majd 1év szedès utàn, abbahagytam és fél- egy évig tünetmentes voltam...
        Tisztelt doktornő, doktor úr! Bipoláris affektív zavaral küzdök 6 éve, gátolt öngyilkossági gondolataim vannak. Márciusba voltam kórházba, suicid intenciok miatt. Sajnos a jelenlegi helyzetem se jó, sokszor gondolok a halálra, környezetem...
        Tisztelt Doktornő! Megkaptam válaszát,köszönöm. Egy kollégáját javasolja nekem ,aki antidepresszánssal segítene édesanyámnak leszokni az altatóról.Kérem küldje el nekem a kollégája nevét,és hogy hogyan tudom Őt elérni időpont...