Rexetin mellékhatása

Kedves Dr Pálvölgyi! Rexetint szedem pánik betegségre elöször negyeddel kezdetem és lassan felemelte a dr Úr az adagom napi 1dbra.Már egyhete szedem így és semmi változást nem érzek ,fojamtos napi hányinger reggeltől estig,szorongás,rosszullét.Tovább kellene szedjem ezt a gyógyszert vagy esetleg mással próbálkozni? Vagy talán eléglehet egy fél rexetin naponta? Köszönöm válaszát

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pálvölgyi Rita válasza gyógyszerhatás kialakulása témában

Tisztelt Kérdező,

A Rexetin hatása lassan alakul ki, akár egy hónapot is igénybe vehet. A terápiás adagja pedig 20 mg, tehát 1 tabletta. Amennyiben egy hónap után nem oldódik a szorongás kellő mértékben, indokolt lehet új készítmény kipróbálása.

Üdvözlettel:

Dr. Pálvölgyi Rita

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2021. április 04., 13:04; Megválaszolva: 2021. április 12., 17:01
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
Indulatkezelés
Kedves Doktornő! Fiam 28 éves, felépülő drogfüggő. 10 hónapos bentlakásos terápia elvégzése óta 3 éve tiszta. A probléma az...
Szorongás okozta gyomorpanasz?
Tisztelt Doktornő! Olyan problémám van, hogy április legeleje óta gyomorpanaszaim vannak. Kezdetben csak, fura rossz érzés volt, “mocorgott”...
Szorongás vagy betegség
Tisztelt Doktornő! 45 éves pedagógus vagyok. Sajnos mindig is hajlamos voltam a pánikolásra, de mindig kordában tudtam tartani. Csaknem 3 éve van...
Szerotonin szint extrém magas
Üdvözlöm! Már több mint egy éve kezdődött ez az állapot, eleinte ingadozó volt, mára viszont mindennapossá vált. Voltam vérvételen és...