Szédülés

Kedves Doktornő! Tavaly áprilisban egy edzés során hirtelen megállt a szívem, hanyattdőltem és eszméletlen lettem, mentőorvos által kaptam BLS-t, majd a mentősöktől kaptam oxigént is és egy schokkot a defibrillátorral. Ezután a Városmajori Szívklinikán voltam 1 hónapig (ebből 2 hetet kómában) , majd az ORRI-ban 3 hónapig. Amikor kijöttem "minden" rendben volt. Kijövetelemtől számított 2 hét múlva elkezdtem szédülni, amit egy neurológus térbeli bizonytalanságnak hívott. Ez év elején depressziót diagnosztizáltak és 2 hétig bent voltam a SOTE Pszichiátrián. Most egy hónapja rosszabb lett ez az érzés, de egy másik neurológus azt mondta, hogy ez el fog múlni. Az összes orvos azt mondta, hogy el fog múlni a szédülés, hiszen az EEG és MRI felvételeken mindent rendben találtak. Szívgyógyszereket már egy ideje nem kell szedjek. Szeretném kérni az Ön véleményét is, akár így e-mailben vagy személyesen is. Üdvözlettel, Kolma Balázs

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szappanos Zsuzsanna válasza Posttraumás stressz témában

Kedves Kérdező!

Az átélt események során Ön szinte a "halál torkából" jött vissza.Ez ilyen fiatal korban súlyos megrázkódtatás jelent, melyet követően az esetek egy részében kialakul egy posttraumás stressz szindrómának nevezett pszichiátriai betegség.A traumát követően a tünetek viszonylag rövid idővel jelennek meg,de előfordul hosszabb szünet is.Ez a betegség Önnél nem csak a hangulatzavar, hanem konkrét vegetatív idegrendszer működészavar formájában van jelen, és a szédülés érzését okozza.Ilyenkor a vizsgálatok negatívak, legfeljebb egy labilis vérnyomás, vagy pulzusszám fordulhat elő.Türemesnek kell lenni, mert a gyógyulás néha hosszabb időt is igénybe vesz.Ebben a gyógyszeres kezelésen túl Önnek is aktívan kell közreműködni ahhoz, hogy a történteket feldolgozza.Remélem, ez sikerül, és még hosszú,egészséges élet vár Önre.

Minden jót kívánok.Üdvözlettel: Dr.Szappanos Zsuzsanna

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. október 29., 14:19; Megválaszolva: 2020. október 30., 06:29
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
Rexetin álmosság
Tisztelt Doktornő! Azt szeretném megkérdezni, hogy 6. napja szedek Rexetin SSRI-ből 10 mg-ot reggel. Eléggé álmosít valamint ha éjszakára veszem...
Gyogyszer mellekhatas
Kedves Doktorno! kb. 1 honapja szedek cipralexet kerdesem lenne, hogy ez okozhat-e enyhe mellfeszulest, mint mellekhatast? koszonom valaszat
Ez is csak egy kényszergondolat?
Tisztelt Doktor Nő! 14 éves korom óta (6 éve) kényszerbeteg vagyok különböző kényszergondolatokkal, impulziókkal illetve...
Mi lehet a bajom??? Félek
Üdv! 24 fiu vagyok aki szorong es fel a betegségektől. Ezek a dolgok mar tobb eve fenn allnak es rengeteg fizikai vzsgalaton is voltam. Panikbetegnek...