Mi lehet a bajom?

tisztelt högylem / Uram Végső elkeseredésemben írok Önöknek. Lassan 5 hónapja vagyok hol táppénzen hol pedig szabadságon. A tüneteim azzal kezdődtek, hogy először főként mikor megjött a havi vérzésem olyan érzésem volt, mintha nem is a földön járnék, nem érezném rendesen a lábam és a kezem. Aztán szinte 1 hetet folyamatosan átaludtam. És az érzéseim most már folyamtosan megvannak. Ahhoz tudnám hasonlítani, mintha álmodnám az egészet és nem velem történne. Soha nem szedtem semmilyen szert, tehát biztos hogy nem attól van. Márciusban mikor kezdődtek elmentem a háziorvoshomhoz, ő elküldött vérvételre, hasi ultrahangra, ekg-ra, de sehol semmit nem találtak. Majd pszichológushoz jártam 2 hónapig mondván, hogy biztos agyilag borultam ki. De a hölgy nem tudott segíteni, mivel szerinte nem hiszek az egészben és azért nem használ a gyógyszer. Kolleganőm ajánlotta, hogy menjek el MR vizsgálatra. Mert én már gondoltam rákra, leukémiára, egyéb betegségre. Kérdsem az lenne, hogy Ön szerint mi lehet a baj? köszönöm szépen segítségét Andrea

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pálvölgyi Rita válasza derealizáció témában

Tisztelt Kérdező,

Ha a menstruációs ciklushoz kötődnek a panaszai, az mindenképp nőgyógyászati, - hormonális - kivizsgálást is igényel. Amennyiben súlyos mértékű premenstruális szindróma áll fenn, az hormonális készítményekkel, ill. antidepresszánsokkal kezelhető. Ha ez nem igazolódna, akkor további vizsgálatok szükségesek.

Üdvözlettel:

Dr. Pálvölgyi Rita

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. július 14., 18:28; Megválaszolva: 2015. július 19., 22:13
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
mi lehet a bajom
kedves webbeteg körülbelül 2 hete olyan érzésem van, mintha nem érzékelném a külvilágot. ugyen el tudok látni mindent, de olyan mintha álmodnék....
Hogyan kezeljem?
Tisztelt doktorno, gimnazista vagyok, filozofusnak keszulok es asztrofizikusnak, van egy velemenyem a vilagrol, kiskorom ota elvartam az emberektol hogy a...
Mi lehet a bajom??? Félek
Üdv! 24 fiu vagyok aki szorong es fel a betegségektől. Ezek a dolgok mar tobb eve fenn allnak es rengeteg fizikai vzsgalaton is voltam. Panikbetegnek...
Antidepresszáns okozta hízás
Tisztelt Doktor Nő! 12 éve pánikbetegséggel küzdök. 4 évvel ezelőtt már annyira bekorlátozta az életem, hogy pszihiáter tanácsára...
Ripedon kihagyása;
Tisztelt Doktornő! Ripedon - 1 mg - gyógyszert szedek minden este. Családi összejöveteleken előfordult, hogy sörrel / borral kínáltak, de én...