Betadine hasmenéy

Jó napot! A kérdésem az lenne,hogy este felhelyeztem egy betadine kúpot,reggel óta hasmenésem van. Lehet e köze hozzá illetve napi szinten szedek 50mg Stimulotont és 0,25 Frontin felét. Beszedhetem e most is őkez a betadine mellett? Köszönöm!

Dr. Farkas Ágnes válasza hüvelygyulladás témában

Kedves Hölgyem!

A Betadine kúp nem okoz ilyet, más oka lehet a hasmenésnek. A fogamzásgátló hatását viszont a hasmenés csökkenti.

Emellett nem javaslom a Betadine kúpot. Nem tudom miért ezt használja, de nagyon sok panaszt okozhat a későbbiekben, mert a normál hüvelyflórát is kiirtja. Másféle kezelést kellene találni, de ebben a tünetek, panaszok ismerete nélkül, és fizikális vizsgálat hiányában nehéz tanácsot adni.

Üdv. : Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2022. július 30., 11:34 ;Megválaszolva: 2022. augusztus 01., 00:06
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Gyulladást átadhat-e a lány a...
Jó napot! Olyan helyzet állt elő hogy a páromnak erős nemiszervi gyulladása van, pontosan nem tudni még hogy milyen. Tőlem elkaphatott bármilyen...
Nem múló hólyaghurut és...
Kedves doktornő! Decembertől márciusig folyamatos fogágyi gyulladás miatt rengeteg antibiotikumot kellett szednem (Dalacin három dobozzal, Augmentin...
Hüvelykúp után nemi élet
Tisztelt Doktornő! Az iránt szeretnék érdeklődni, hogy ha CNS hüvelykúp kúra után még az x napos hüvelyflóra helyreállító kezelést végig...
Hüvelykúp miatt vérezhetek?
Tisztelt Doktor Nő/Úr! Egy ideje változó színű és állagú a folyásom, leginkább sárgás volt amikor nem fehér. 4 napja a nőgyógyászom kenet...
Kúp miatti vérzés
Üdvözlöm! A múlt héten a nőgyógyász bakteriális hüvelyfertőzést állapított meg. Kaptam rá NCl kúpot, amit 2 naponta kell használnom. Ma...