Állandó viszketés, csípés, folyás és kiütések

Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! 24 éves vagyok.Évek óta járok orvoshoz.Általában ránézésre megállapítják, hogy gomba.Pár havonta vesznek kenetet, amikből negatív lelet jön ki.Legutóbb decemberben vettek negatív kenetet, bár azóta a tüneteim súlyosbodtak, hiába használtam közben Candibene tablettát. A vizeletem is teljesen negatív. Végeztek teljes labort és mindent rendben találtak. Nemi életet nem élek. Az alsókat és nadrágjaimat teafaolajjal fertőtlenítem, az ágyneműmet és törölközőimet főzőmosáson mosom. Palmolive vagy Baba tusfürdőt használok. Grapefruitmag olaj cseppeket szedek, és egy időben cickafarkfű teát ittam. Mégis állandó problémákkal küszködöm, amik a következők: a folyásom bő, nyálkás, mint a kocsonya sárgásfehér, ami miatt mindig tisztasági betétet kell hordanom, nagyon viszket, illetve csíp, és kisebb pattanásszerű kiütéseket érzek a hüvelyem mellett. Mikor épp a barátommal vagyok (ami után még jobban viszketek és fájok napokig) vagy a hüvelytablettát helyezem fel, belülről fáj. Néha az alhasam két oldalán kisebb hasogató fájdalmat érzek. Ezen felül pedig a combjaim belső felei is viszketnek, de semmilyen látható jel nincs rajtuk. Ezekre a problémákra az elmúlt években több gyógyszert is kaptam. Június óta ezeket kaptam: Betadine hkúp 14 db, Candibene 200mg és 100 mg htabletta 6db többször is, mellé krém ugyancsak többször is, 10 db kakaóvajas hüvelygolyók, Flucohexal és Fluconer 150mg 2db kapszula többször is, Tinidazol-pol (500mg) 1x4db +Klion-D 100 10db htabletta többször is+Canesten hüvelytabletta 100 mg 6db az előző kettővel egyszerre, Cifran (500mg) 5x2 tabletta. Eddig sok gyógyszert kaptam már.Egyedül kétszer volt pozitív változás, de csak a kezelés idejére: hüvelygolyók eleinte felerősítették a tüneteimet, majd egy napra megszűnt a viszketés, a Candibene-énél csak az első kúra után. Mi lehet ez és mit tehetnék, hogy jobb legyen. Nagyon elkeseredtem, évek óta nem tudnak meggyógyítani, tanácstalan vagyok. Az állandó viszketés és folyás kikészít.

Dr. Törő Bálint válasza hüvelygyulladás témában

Tisztelt Kérdező!

A hüvely nyálkahártya gyulladást több tényező válthatja ki. A kórokozó csak az egyik, melyre ahogy írta, kapott gyógyszert, de érdemi hatása nem volt.

A másik nagy csoportja a hüvely nyálkahártya gyulladásoknak az allergiás eredetű gyulladások.

Ez túlérzékenység valamilyen vegyi anyagra, kozmetikumra, gyógyszerre stb.

Ennek megállapítása bőrgyógyász allergológus feladata.

Keressen ilyen jellegű specialistát és Ő reményeim szerint segíteni fog problémáján.

Üdvözlettel:

Dr. Törő Bálint

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2013. január 22., 19:07; Megválaszolva: 2013. január 24., 09:45

Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek

Nőgyógyászati problémám
21 éves, egészséges nő vagyok. Tartós párkapcsolatom van, rendszeres nemi életet élünk. Fogamzásgátlót szedek. A problémám ezzel kapcsolatos....
Betadine hasmenéy
Jó napot! A kérdésem az lenne,hogy este felhelyeztem egy betadine kúpot,reggel óta hasmenésem van. Lehet e köze hozzá illetve napi szinten szedek 50mg...
Gyulladást átadhat-e a lány a...
Jó napot! Olyan helyzet állt elő hogy a páromnak erős nemiszervi gyulladása van, pontosan nem tudni még hogy milyen. Tőlem elkaphatott bármilyen...
Nem múló hólyaghurut és...
Kedves doktornő! Decembertől márciusig folyamatos fogágyi gyulladás miatt rengeteg antibiotikumot kellett szednem (Dalacin három dobozzal, Augmentin...
Hüvelykúp után nemi élet
Tisztelt Doktornő! Az iránt szeretnék érdeklődni, hogy ha CNS hüvelykúp kúra után még az x napos hüvelyflóra helyreállító kezelést végig...