• Medrol szedése

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Myasthenia gravis a betegségem 24 éve. Jelenleg Medrolt kapok december eleje óta napi 64 mg adagban(kb. 3-4 hete), mellé 150 mg Imurant. Ezek javító hatását az első két hétben éreztem, azóta úgy érzem "elpusztulok", a mellékhatások rendkívül erősek, állandó az izomremegésem, megfeszülnek, kimerevednek az izmaim, izomgörcseim vannak. Annyira yenülök, hogy időnként alábaim alig tartanak meg. A hízás, állandó verejtékezés, szívdobogás már csak apró csemegék ezek mellett. Kaptam már többször szteroidos kezelést, ennyire radikálisat még nem. Kértem az orvsot csökkentse az adagomat, de nem engedi. Tényleg nem lehetséges ez? Meddig kell és el kell-e viselnem a rendkivül erős mellékhatásokat, a angy adag folyamatos szedését, nem csökkenthető-e, amelyeket már nagyon nehezen tolerálok, s úgy érzem nem javítanak, inkább rontják az állapotomat. Köszönettel.

        WEBBeteg szakértő válasza a szteroid, myasthenia gravis témában

        Kedves Kérdező!

        A Medrolt valószínűleg az állapotrosszabbodása miatt kapta. Azt megítélni nem tudom, hogy meddig kell szednie, hiszen nem ismerem a tüneteit, a betegsége lefolyását és nem vizsgáltam Önt. Azt nem írta, hogy a Medrol mellé kap e kalium pótlást illetve gyomorvédő gyógyszert. Az izomgörcsei lehetnek esetleg az alacsonyabb kaliumszint miatt is, ezt labor vizsgálattal igazolni lehet, illetve ha egyáltalán nem kap kaliumot, akkor mielőbb el kell kezdenie szedni.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Bessenyei Mónika, neurológus
        Itt kérdezhet

        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2010-02-22 12:09:17; Megválaszolva: 2010. február 22., 12:09

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! Panaszaim idén márciusban kezdődtek: állandósult baloldali fülzúgás, szédülés, bizonytalanságérzés. A szakorvos által kért vizsgálatok: nyaki UH: negatív, nyaki RTG: a nyaki lordosis íve elsiumult, enyhe fokú...
        Tisztelt Doktornő! Az én problémám 2,5 éve kezdődött egy váratlan rosszulléttel (lezsibbadt az arcom, ujjaim, heves szívdobogás érzés, fura érzés a fejben) és ekkor jelentkezett először egy borzalmasan erős nyomó érzés a fejem tetején,...
        Üdvözlöm! Amiatt érdeklődnék, hogy reggel bevertem a kislábujjam és abban a pillanatban eltört. Hallottam a "reccsenést" és ahogy oda néztem láttam, hogy teljesen ki fordult. Elkezdtem szédülni, nagyon be pánikoltam. Leültem egy székre ahol...
        2017-ben agyi MR vizsgálat a fehérállományban a kamrák mellett magas jeladásu gócokat látott. Orvosi vélemény.:Chronicus vascularis encephalopathia 2019 es MR vizsgálat agy mindkét oldalt a periventricularis fehérállományban ill...
        Kedves Doktor! Mr vizsgalatom eredmenyeben kernem a segitseget, ertelmezeset valamit lehetseges kezelesi modokban valo tajekoztatast. gerinc íve diszharmónikus, enyhén balra convex, az ágyéki lordosis kiegyenesedett. A csigolyatestek magassága...
        Tisztelt Doktornő! 2018-ban sinus trombosis-al kerültem kórházba, aminek egy grandmal roham és átmeneti, jobb oldali végtag bénulások voltak a tünetei. Vérhigítót kaptam illetve levetiracetamot kellett szednem, 2x1000 mg-ot. Néhány hónappal...
        Jó napot kívánok! A családban 2 testvéremnek epilepsziája van az öcsémnek 5 evésen jött elő húgomnak pedig 12 evésen. Mióta a húgomnak van nagyon félek hogy nekem is lesz. 19 éves vagyok Pánikolok nem tudok aludni minden kis zajra felriadok...
        Üdvözlöm! 34 eves nő vagyok , májusban edzés alkalmával megerőltettem magam, és azóta fájnak az izmaim a végtagjaimban es furcsa izomremegést is érzek időközönként! Néha nehezemre esik emelni es ügyetlennek érzem a kezeimet! A lábaimban...
        Kedves Doktornő! Hónapokkal korábban kezdődtek a panaszaim. Azóta megjártam már pár orvost. Április környékén bal oldali arczsibbadásaim kezdődtek, ami néha előjött a jobb oldalon is, de ez ritka. A lábujjaim is a bal oldalon zsibbadnak,...
        Tisztelt Doktornő! Ezúton szeretnék segítséget kérni az mr.eredményem értelmezésével kapcsolatban.Hogy mi mit jelent.A fül-orr-gégész küldött el,fülsipolás-szédülés miatt. ELVÉGZETT VIZSGÁLATOK 34914-1-Agyikoponya natív MR...