Volina fogamzásgátlo

Kedves Dr Ur. 2014.12.16-án jött meg a menstruáciom. Már aznap el is kezdtem szedni a Volina nevű fogamzásgátlo tablettát. Aztán canesten hüvelykupot használtam mert viszketést és folyást tapasztaltam..most viszont az a problémám hogy pecsételő vérzésem van, fáj a hasam, amikor a férjemmel együtt vagyok vérzést tapasztalok és menstruácios fájdalmat. Azt szeretném tudni hogy a fogamzásgátlo tabletta miatt van e ez a vérzésem vagy esetleg valami más probléma lehet?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Tekse István válasza kismedencei fájdalom témában

Kedves Kérdező!

Akár kismedencei gyulladása is lehet, legyen kedves nőgyógyászati vizsgálatra jelentkezni.

Üdvözlettel Dr. Tekse István

www.szulesz-nogyogyaszt.hu

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Tekse István
Dr. Tekse István Szülész-nőgyógyász
TervezettBaba szakértő
Kérdés: 2014. december 28., 19:39; Megválaszolva: 2015. január 02., 19:48
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátló hasmenés esetén
Üdvözlöm! Több éve Mercilont szedek.Hasmenésem volt 5-6 napig szedtem rá Normix antibiotikumot. A párommal közben együtt voltunk 1x a tablettamentes...
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...