Sárgás talp

Tisztelt Dorktor Nő/Úr!

Milyen betegség jelét mutathatja az, ha valakinek erősen sárgás színű a talpa? Főleg a sarokpárnán és a lábujjakon figyelhető meg. E mellett gyakori hasi puffadás, és ritkán nyálkás széklet is előfordul. Összefüggésben lehet-e egymással a sárga talp és a bélrendszeri probléma? Kihez lehet fordulni ez ügyben? Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg Szakértő válasza sárgás talp témában

Kedves Kérdező!

A tenyerek és talpak sárga elszineződése béta-karotin túlzott bevitele esetén fordul elő (nagy mennyiségű sárga zöldség-gyümölcs fogyasztásakor, répalé gyakori bevitele) . A béta-karotin bevitel csökkentésével az eltérés megszűnik. Véleményem szerint ez a tünet nincs összefüggésben a puffadással illetve a nyákos széklettel, ez utóbbiakat étrendi változások okozhatják.

Üdvözlettel: Dr. Plósz János, gasztroenterológus

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. április 29., 17:18; Megválaszolva: 2011. szeptember 28., 10:37
Kérdések és válaszok: Emésztőrendszeri megbetegedések
Emelkedett májértékek
Tisztelt Doktor Úr! A kérdésem az lenne, hogy a laborvizsgálatban a májfunkciós értékek kissé emelkedettek: GOT/ASAT: 42; GPT/ALAT: 109 és Gamma...
Véres nyák
Tisztelt Doktor Úr! Ma arra lettem figyelmes hogy a széklettel friss piros nyák ürült.A székletemet egyenlőre nem láttam véresnek csak a nyákot...
Mi lehet a baj
Tisztelt Doktor! Nemrég olyan tüneteket tapasztaltam magamon ami eddig nem fordult elő . Házi Orvoshoz fordultam , a tüneteim gombóc érzés a torokban...
További vizsgálatok
Tisztelt Doktor Úr! Nagyon szépen köszönöm ,hogy ilyen gyorsan válaszolt. További kérdéseim lennének. Voltam laborban a vérsülyedésem 1-es volt, a...
Pfizer vakcina akut gyomorhurutra...
Tisztelt Doktor Úr Kérdésem az lenne hogy aktív gyomorhurut gyomorfekélyre velvehető e a Pfizer védőoltás ami akut most zajlik és nincs kezelve?...