zöld színű széklet és hasmenés

apám lábát egy korábbi baleset miatt amputálták, antibiotikumot kapott (Avelox 400 mg) , az utolsó szem beszedése előtt elkezdett menni a hasa (zöld színű, eleinte nyálkás híg széklete volt, most is zöld) kb. egy hete szedi a Bolus ads. hasfogót és a Normafl.-t., de még mindig nem múlt el rendesen a hasmenése, és van úgy, hogy nem olyan híg a széklet de zöld, és egy nap többször is kell WC-re mennie. Mit tegyünk?

Dr. Szigeti Nóra válasza zöld széklet és hasmenés témában

Kedves Kérdező!

Lehet, hogy ún. Clostridium difficile infekciója van az édesapjának, ami antibiotikus kezelést igényel. Keressék fel háziorvosukat!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. november 11., 16:05 ;Megválaszolva: 2012. november 13., 19:06
Kérdések és válaszok: Emésztőrendszeri megbetegedések
Milgamma okozhat-e menstruáció...
Jó napot! Segítséget szeretnék kérni. 3 hete szedek Milgammát, napi 3 tablettát kézfájdalomra. Mindig pontosan jött meg a menstruációm, ebben a...
érzészavar
Tisztelt Webdoktor! Amikor azt tanácsolta konzultáljak orvossal gondolom a háziorvosomra célzott de én őbenne sajnos nemigazán bízom meg...Máshoz meg...
Nagy mennyiségű széklet
Tisztelt Doktor Úr! Október végén tüdőgyulladást kaptam, amire Azi Sandoz nevű antibiotikumot írtak fel. Már az első szem bevétele után...
Gyakori megfázás/fertőzés
Tisztelt Doktor Nő/Úr! A problémakör amiről kérdezni szeretnék, hogy az elmúlt időszakban egyre gyakrabban vagyok megfázva, és egyre lassabban...
érzészavar
Tisztelt webdoktor! Tegnap felvázoltam a problémámat (lófarok-szindróma gyanúja,nyeregérzés-zavar,merevedési problémák,porckorongsérv,visszatérő...