FÉLELEM AZ EVÉSTŐL 2

kedves Doktor Úr! Köszönöm a gyors válaszát! (én vagyok,aki nem mer enni) Ön javasolta, hogy estére quamatel ,gaviscon stb-t használjak... Csak az a baj, hogy ha az égő gyomromra bármilyen savcsökkentőt beveszek csak még jobban fog égni és fájni...ezért alakult ki nálam ez a fóbia, hiszen tudom, hogy semmivel nem tudok segíteni magamon ha ég a gyomrom. Szerintem nekem nem savas refluxom van, hanem esetleg volumenreflux? és ezt érzem mindig estére jobban? ...annak pedig nem tesz jót ha savcsökkentőt szedünk rá. Szóval akkor így mit csináljak? Én egyfolytában azt érzem, hogy kevés a savam, nem tudok emészteni...azt tapasztalatból tudom, hogy bármiféle savcsökkentéstől csak rosszabbul vagyok. Köszönöm válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Plósz János válasza gyomorfájdalom témában

Akkor a Quamatelt hagyjuk. A bevonószerek nem csökkentik a savtermelést (Gaviscon, Talcid) , a prokinetikumok pedig kifejezetten jók volumen-reflux illetve gyomormotilitási probléma esetén.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. június 24., 18:02; Megválaszolva: 2020. június 24., 18:38
Kérdések és válaszok: Egyéb
Nem merek enni
Kedves Doktor Úr! Rettegek az evéstől! Ez azóta van így,mióta szedtem a PPI-ket-többfélét is- és mindegyiktől szinte leállt az emésztésem...
MIKORRA VÁRHATÓ JAVULÁS
Kedves Doktor ÚR! Az elmúlt 1 hónapban össze-vissza szedtem a ppi-t és a quamatelt. - 9 nap PPI - 10 nap Quamatel-fokozatosan levezetve a PPI-t - 4...
ppi kúra után
Tisztelt Doktor Úr! A Refluxon-t szedtem legutoljára, napi egyszer 15 mg-ot egy hétig. Sajnos csak egyre rosszabbul lettem tőle.. A legfőbb panaszom...
Gyomor panaszok 2.
Kedves Doktor Úr! Köszönöm válaszát január 15. 18: 11es kérdésemre. Venter granulátumot iszok napi 2-3at, az étkezésekre nagyon figyelek, de...
További aggodalmak
Tisztelt Doktor Úr! Köszönöm a választ! (12.27. 19: 16) Pár dolog még nyugtalanít. Az egyik az égő érzés, szegycsont alatt, (de hátul is...