Nem merek enni

Kedves Doktor Úr! Rettegek az evéstől! Ez azóta van így,mióta szedtem a PPI-ket-többfélét is- és mindegyiktől szinte leállt az emésztésem, illetve étkezések után égett a gyomrom. 1 hónap után abbahagytam , most van egy hete hogy semmit nem szedek. Persze az emésztésem még szörnyű, ugyanúgy mindentől ég a gyomrom. Szedem az itorpide ot és progasztrót. A háziorvos felírt 3 x 0.25 frontint hátha az segít. De sajnos a rettegésem maradt. Úgy gondolom, ha minél kevesebbszer eszek és minél kevesebbet akkor azzal segítek a gyomromnak a regenerálódásban? Hiszen akkor így este nem kell emésztenie... Ezt jól gondolom? Ön szerint hogyan lendüljek át ezen? Annyira félek az éjszakáktól, hogy megint gyomorfájdalomra és gyomorégésre ébredek... Köszönöm válaszát

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Plósz János válasza gyomorfájdalom témában

Az éhezés nem segít a gyomr regenerálódásában, sőt összességében rontja a gyomor-bélrendszer funkcióját. Javaslom, egyen gyakran, rendszeresen, egyszerre kis adagokat, próbáljon meg bevonószereket használni panaszvezérelten (Talcid, Gaviscon) valamint estére Quamatel-t, ez csak mérsékli a savtermelést, de nem szünteti meg. Ha a rettegés nem szűnik mmeg, akkor pszichiatriai segítségre lehet szükség.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. június 24., 17:34; Megválaszolva: 2020. június 24., 17:45
Kérdések és válaszok: Egyéb
FÉLELEM AZ EVÉSTŐL 2
kedves Doktor Úr! Köszönöm a gyors válaszát! (én vagyok,aki nem mer enni) Ön javasolta, hogy estére quamatel ,gaviscon stb-t használjak... Csak...
MIKORRA VÁRHATÓ JAVULÁS
Kedves Doktor ÚR! Az elmúlt 1 hónapban össze-vissza szedtem a ppi-t és a quamatelt. - 9 nap PPI - 10 nap Quamatel-fokozatosan levezetve a PPI-t - 4...
ppi kúra után
Tisztelt Doktor Úr! A Refluxon-t szedtem legutoljára, napi egyszer 15 mg-ot egy hétig. Sajnos csak egyre rosszabbul lettem tőle.. A legfőbb panaszom...
Gyomor panaszok 2.
Kedves Doktor Úr! Köszönöm válaszát január 15. 18: 11es kérdésemre. Venter granulátumot iszok napi 2-3at, az étkezésekre nagyon figyelek, de...
További aggodalmak
Tisztelt Doktor Úr! Köszönöm a választ! (12.27. 19: 16) Pár dolog még nyugtalanít. Az egyik az égő érzés, szegycsont alatt, (de hátul is...