• ppi kúra után

        Legfrissebb cikkek a témában
        Nincs találat!
         

        Tisztelt Doktor Úr! A Refluxon-t szedtem legutoljára, napi egyszer 15 mg-ot egy hétig. Sajnos csak egyre rosszabbul lettem tőle.. A legfőbb panaszom, ami a szedésekor keletkezett:annyira lecsökkentette a savamat, hogy alig bírtam emészteni, evések után 2 órával és éjszaka nagyon égett a gyomrom (ez korábban sosem volt) Pedig szedtem mellé itopride -t is.... Emellett nagyon fájt is tőle a gyomrom. Úgy döntöttem abbahagyom. Nem bírom tovább ezt az éjszakai gyomorégést. Úgy érzem olyan a gyomrom, mint egy nagy kiszáradt sivatag, egy állandó kőérzés van benne. A kérdésem:hogyan kell regenerálni a gyomrot egy ilyen savcsökkentő kúra után? Már 3. napja nem vettem be, miket szedjek most ,hogy segítsek a gyomromnak magához térni"? Milyen emésztőenzimeket, vagy probiotikumokat lehet ilyenkor használni? Vagy mit lehetne még tenni, Ön javasolja a savpótlást (pl Betaine, optacid)?

        Dr. Plósz János válasza a gyomorfájdalom témában

        A savpótlásnak semmi értelme, a gyógyszer elhagyását követően pár nappal teljesen helyreáll a normál savtermelés. Az Itopride segíthet a megfelelő gyomorürülés biztosításában. Nem gyógyszeresen a gyakori, rendszeres, nyugodt, kis étkezések tartása, rendszeres intenzív testmozgás, valamint bevonószerek (Gaviscon, Talcid) panaszvezérelt használata segíthet.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2020. június 13., 18:47; Megválaszolva: 2020. június 13., 19:20

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jónapot kívánok! Az utóbbi 2-3napban hasi görcseim voltak (még elviselhető formában) azomban buscopan és meteospazmylra sem múlott +gyomorfájás . Ma viszont a hasam már kevésbé fáj viszont bal vese körül van egy nyomo szorító érzés ....
        Kedves Doktor úr/nő! 1 hete kezdődött a problémám, amikor a számban, konkrétan a nyelvemen égő, szúró, csípő érzést éreztem. 4 napja még mindig éreztem, megnéztem jobban a nyelvemet és akkor vettem észre hogy a nyelvem hátsó részén...
        Tisztelt Doktor úr/nő! 3 hónapja volt egy influenzás betegségem. Akkor ki alakult elvileg egy arcüreg gyulladásom.A panaszaim nem múltak el teljesen,mivel a mai napig érzek egy hirtelen be szúró fájdalmat a bal arc üregemben és a felső...
        Kedves Doktornő! 2 hónapja szedek frontint, napi 3 x 0,5 mg-ot. Szeretném végleg letenni. Hogyan kell ezt a dózist leépíteni, mennyi idő alatt?Legyen szíves segíteni Köszönöm!
        Kedves Doktornő! Azt szeretném megtudni, mitől lehet az, hogy időnként fémes ízt, kifejezett vér ízt érzek a számban, főleg köhögéskor és előfordul ilyenkor kicsit nehézlégzés is, de gondolom az a köhögés velejárója. A nyálban nem...
        Tisztelt Doktor Úr! Lányom első terhességének 17. hetében jár. A 12. héten történt genetikai ultrahangon nem látszódott fejlődési rendellenesség. A 12. héten ajánlott magzati vérvétel nem történt, viszont a 16. héten esedékes magzati...
        Kedves Doktor Úr! Már egy hónapja van a jobb bordaív alatt égő panaszom. Nem köthető evéshez, gyakorlatilag egész nap érzem. Hasi UH negatív, vérvétel szintén. Tükrözésen kevés epét láttak a gyomromban. Most akkor ez már epés reflux?...
        Tisztel Doktor Úr! Crohn betegségre solu-medrol 40 tartalmú kúpot meddig lehet használni? Annak 1 hónap utáni azonnali elhagyása okozhat-e bármi problémát? A fokozatos leépítés a kúp esetében is szükséges a szteroid miatt? Válaszát...
        Tisztelt Doktor Úr! Segítségét szeretném kérni. Az elmúlt hónapokban nagyon erős hasi görcseim voltak, sokszor az ájulás határán voltam. Puffadás, szelesedés, gyakori székletürítés jellemző még. Valamint fáradékonyság, hajhullás,...
        Tisztelt Doktor Úr. Babát szeretnénk párommal voltam is ma Laborba,magánorvos küldött el. Eredményeimet nem igazán értem. Kérem szíves segítséget. Megyek majd orvoshoz,de nem tudok várni. Előre is nagyon szépen...