Meddig tart a mirtazapin elvonási tünete?

Tisztel Doktornő! 8 évig naponta szedtem 30 mg mirtazapin-t. Körülbelül egy hete letettem. Azt látom, hogy nélküle is boldog vagyok. Viszont elvonási tünetszerű dolgokat tapasztalok, feszültebbség, nehezebb alvás, és nappali időnkénti álmosság. Ezek átmeneteiek? Meg fognak szűnni, és mennyi idő után?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pálvölgyi Rita válasza gyógyszerhagyás témában

Tisztelt Kérdező,

Az elvonásos tünetek jellemző módon 1-2 hét alatt el szoktak múlni.

Üdvözlettel:

Dr. Pálvölgyi Rita

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2021. február 23., 11:38; Megválaszolva: 2021. február 23., 17:08
Kérdések és válaszok: Depresszió
Mikor lesz vege?
Tisztelt Doktornő! Vilageletemben szorongó alkat voltam, es ragaszkodo. Mindig csak egy emberhez ragaszkodtam, es ha az nem csak velem foglalkozott akkor...
Mi az oka az éjszakai...
Bár dr. Fehér Gergelynek címeztem volna a kérdésemet, mint neurológusnak, de akkor felteszem itt: Arról szeeretnék információt kapni, hogy...
Gyógyszer mellékhatás
Tisztelt Doktornő! Több, mint egy éve hasi és bélproblémáim vannak. 2016-ban eltávolították az epehólyagomat, utána nem volt vele gondom....
Hogyan kezeljük?
Tiszelt Doktornő! Nagymamámmal kapcsolatban írok. Nagyapám 3 évvel ezelőtt sajnos tüfődaganatban elhunyt. (előtte egy hosszabb ápolási folyamatot...