Hogyan kezeljük?

Tiszelt Doktornő! Nagymamámmal kapcsolatban írok. Nagyapám 3 évvel ezelőtt sajnos tüfődaganatban elhunyt. (előtte egy hosszabb ápolási folyamatot csinált végig) Keresett már fel pszichiátert, viszont nem sokat segített, állítása szerint. Egy gyógyszert kapott (scippa) . Akkor próbált erősebb lenni, de kb. októbertől lehangoltabb , és egyre többször fordul elő hangulatingadozás. Mit tudnánk tenni? Köszönettel Jantek Márk

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pálvölgyi Rita válasza kiújuló panaszok témában

Tisztelt Kérdező,

Fel kéne keresni azt a kollégát, aki a Scippát felírta, és elmondani, hogy érzi magát a nagymamája már hónapok óta. Valószínűleg fog változtatni a gyógyszerelésén. Emellett pszichoterápia is a segítségére lehet abban, hogy feldolgozza a veszteségét.

Üdvözlettel:

Dr. Pálvölgyi Rita

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2021. január 30., 14:21; Megválaszolva: 2021. január 31., 17:01
Kérdések és válaszok: Depresszió
Mikor lesz vege?
Tisztelt Doktornő! Vilageletemben szorongó alkat voltam, es ragaszkodo. Mindig csak egy emberhez ragaszkodtam, es ha az nem csak velem foglalkozott akkor...
Mi az oka az éjszakai...
Bár dr. Fehér Gergelynek címeztem volna a kérdésemet, mint neurológusnak, de akkor felteszem itt: Arról szeeretnék információt kapni, hogy...
Gyógyszer mellékhatás
Tisztelt Doktornő! Több, mint egy éve hasi és bélproblémáim vannak. 2016-ban eltávolították az epehólyagomat, utána nem volt vele gondom....
Meddig tart a mirtazapin elvonási...
Tisztel Doktornő! 8 évig naponta szedtem 30 mg mirtazapin-t. Körülbelül egy hete letettem. Azt látom, hogy nélküle is boldog vagyok. Viszont...